ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

دلیل افت شدید فالوئرهای دونالد ترامپ در توییتر چیست؟

طی تصمیمی جدید، دیگر حساب‌های کاربری قفل شده در توییتر جزو فالوئرهای افراد محاسبه نخواهند شد. همانطور که می‌دانید، یک حساب کاربری تنها در صورت تخطی از قوانین توییتر قفل می‌شود و تنها راه بازگشایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

طی تصمیمی جدید، دیگر حساب‌های کاربری قفل شده در توییتر جزو فالوئرهای افراد محاسبه نخواهند شد. همانطور که می‌دانید، یک حساب کاربری تنها در صورت تخطی از قوانین توییتر قفل می‌شود و تنها راه بازگشایی آن لاگین کردن مجدد و تغییر رمز عبور خواهد بود.

با تصمیم جدید توییتر، مادامی که یک حساب کاربری در حالت قفل باقی مانده باشد دیگر جزو فالوئرهای یک حساب کاربری دیگر محاسبه نمی‌شود. به گفته توییتر، بخش اعظم کاربران این شبکه اجتماعی با عملی شدن این تصمیم، به طور متوسط ۴ نفر از فالوئرهای خود را از دست خواهند داد. 

یک حساب کاربری تنها در صورت تخطی از قوانین توییتر قفل می‌شود

اما این کاهش فالوئر برای افراد مشهور و پرطرفدار رقم بزرگ‌تری خواهد بود و ممکن است به صدها یا هزاران نفر هم برسد. به عنوان مثال دونالد ترامپ با عملی شدن این تصمیم، تا امروز ۱۰۰ هزار نفر از فالوئرهای خود را از دست داده و این در حالیست که تعداد فالوئرهای از دست رفته رئیس جمهور سابق آمریکا، باراک اوباما به ۴۰۰ هزار نفر می‌رسد.

Vijaya Gadde، مسئول تیم امنیت توییتر دلیل اعمال این تغییر را «تبدیل توییتر به سرویسی قابل اعتمادتر برای ارتباطات عمومی» توصیف کرده و اعلام نموده که کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از صحت و درستی تعداد فالوئرهای به نمایش درآمده در هر پروفایل مطمئن باشند.

از دلایل قفل شدن یک حساب کاربری در توییتر می‌توان به ارسال پاسخ‌ و منشن کردن افراد به طور انبوه، پست لینک‌های گمراه کننده و بلاک شدن از طرف تعداد زیادی از کاربران این شبکه اجتماعی اشاره کرد. البته قفل شدن می‌تواند به دلایل دیگری مثل فاش شدن ایمیل و رمز عبور افراد در فضای عمومی هم اتفاق بیفتد.

تغییراتی که گفتیم تا «چند روز دیگر» در فضای توییتر عمومی می‌شوند و در حین اعمال این تغییرات، احتمالا شاهد کاهش فالوئرهایتان باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    دیگ این همه خبرای مملکتو ول کردین چسبیدین به علت افت فالوورای ترامپ؟لاقل ۴ تا نویسنده درست و حسابی استخدام کنین منم بلدم ازین مزخرفات به خورد ملت بدم

مطالب پیشنهادی