ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فورد موستانگ GT مدل 2018 جایزه یک فعال عربستانی حقوق زنان

بعد از اینکه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی دستور داد ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان لغو شود فورد یکی از کمپانی هایی بود که تصمیم گرفت فعالیت بازاریابی خود در این کشور را بیش ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

بعد از اینکه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی دستور داد ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان لغو شود فورد یکی از کمپانی هایی بود که تصمیم گرفت فعالیت بازاریابی خود در این کشور را بیش از پیش افزایش دهد.

این کمپانی به عنوان بخشی از تلاش های تبلیغاتی خود، یک دستگاه خودروی فورد موستانگ GT کانورتیبل مدل 2018 زرد رنگ را به سحر حسن نصیف، استاد زبان انگلیسی یکی از دانشگاه های این کشور اهدا کرد.

این استاد بازنشسته ۶۳ ساله یکی از فعال ترین افرادی است که در طی سال های اخیر به خصوص  برای احیای حقوق زنان عربستانی مبارزه کرده است. مثلا این فعال حقوق زنان در رابطه با تشکیل شواری دختران در عربستان بدون حضور حتی یک دختر در توییتر خود نوشته بود که تا کی می خواهند با ما به عنوان "ضمیر غایب" حرف بزنند؟ منع مشارکت زنان دیگر بس است. می بینید که ما بیش از شما در بنای کشور نقش داشتیم. نه به تبعیض. قدرت ما در وحدت ماست.

فورد موستانگ GT
او حتی سابقه بازداشت به وسیله پلیس این کشور را به دلیل پخش فیلم از رانندگی خود در زمان ممنوعیت رانندگی زنان در کارنامه دارد.

این فعال مدنی برای اولین بار در سال 1999در کالیفرنیا به خودروهایی فورد علاقه مند شده و یک دستگاه موستانگ اجاره کرد. علاقه او به خودروهای کمپانی فورد به خصوص موستانگ از آن زمان ادامه دارد. سحر حسن نصیف سپتامبر سال گذشته موفق شد که نظر شعبه خاورمیانه فورد را به خود جلب کند چرا که در طی یک مصاحبه عنوان کرد که علاقه دارد با لغو ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان یک دستگاه خودروی فورد موستانگ GT زرد رنگ را در اختیار داشته و آن را براند.

فورد کلید خودروی موستانگ اهدایی خود را در مراسمی در جده در کنار دوستان و آشنایان این استاد بازنشسته به او اهدا کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید سحر حسن نصیف 6 بچه و 16 نوه دارد و به همین دلیل در هنگام دریافت کلید موستانگ خود عنوان کرد که باید یک صف از اعضای خانواده خود تشکیل داده و به نوبت هر یک را بر این سوپراسپرت دوست داشتنی سوار بکند.

 فورد موستانگ GT مدل 2018 به یک پیشرانه 5.0 لیتری 8 سیلندر خورجینی با قدرت 460 اسب بخار و گشتاورش 570 نیوتن متر تجهیز شده است که به لطف مهندسی دوباره فناوری تزریق سوخت آن، این خودرو را می‌توان یک گام رو به جلو نسبت به مدل 2017 آن در نظر گرفت. فورد اهدایی به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک مجهز بوده و می تواند به کمک آن در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در واقع ترکیب گیربکس اتوماتیک با حالت مخصوص “Drag Strip”، سبب دست‌یابی به چنین شتاب بالایی در این خودرو می شود.

یکی از نکات مثبت این خودرو آپشن سیستم اگزوز آن است. این ویژگی یکی از مواردی سفارشی موستانگ است. با قرار دادن سیستم اگزوز در حالت آرام، صدا اگزوز به قدری کم می‌شود که گویا V8 در حال پچ‌پچ کردن است. اما وقتی حالت اگزوز پیست یا اسپرت این سیستم فعال باشد، کاملا سر و صدای یک خودروی مسابقه‌‌ی واقعی شنیده می شود.

فورد موستانگ GT به سیستم سرگرمی پیشرفته و توانمند SYNC 3 مجهز است. هنگام کار کردن با صفحه نمایش، خبری از کاهش سرعت نیست و همه چیز روان انجام می‌شود. به علاوه، کاربران از قابلیت‌های مختلفی همچون سیستم ناوبری، سیستم صوتی SiriusXM، پورت‌های AUX و USB، بلوتوث و پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto برخوردار می باشند.

همچنین آپشن line lock به صورت استاندارد در این خودرو تعبیه شده است. به کمک این آپشن ترمز چرخ های جلویی فارغ از چرخ های عقب قفل  شده و بدین ترتیب این امکان در اختیار راننده قرار می گیرد که حسابی از چرخ های عقب دود بلند کند.

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خودرو موستانگ با موتور V8 را توانایی رقابت آن با بسیاری از محصولات شرکت‌‌های آلمانی، در عین حفظ اصالت امریکایی عنوان کرد. همچنین، قیمت نسخه فول این خودرو با قیمت خودروهای دیگری همچون پورشه 911 کاررا GTS، فاصله زیادی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • r-age
    r-age | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    اینجا هم فعالین حقوق بشر رو میکنن تو گونی

  • سینا جنگجو
    سینا جنگجو | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    همه برند ها اونجا دنبال بازاریابی فروش اینجان اجازه ورود پلاک ملی اینا نیست چه برسه بیان نمایندگی بزنن اصلا اینا میدونن کشوری به اسم ایران هست

  • moradi
    moradi | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    عربستان رو به پیشرفت کردن ما هم دست یک عده دزد غیرایرانی گیر افتادیم خدا لعنت کند تمام کسانی که به این مردم ظلم میکنند

مطالب پیشنهادی