ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پاییز امسال چه محصولاتی را معرفی می کند؟

مینگ چی کو، تحلیلگر با سابقه و خوشنام زنجیره تأمین اپل گزارش تازه ای را در مورد پیش بینی محصولات پاییزه این شرکت منتشر کرده که فهرست بلند بالایی را شامل می شود. کو مدعیست ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

مینگ چی کو، تحلیلگر با سابقه و خوشنام زنجیره تأمین اپل گزارش تازه ای را در مورد پیش بینی محصولات پاییزه این شرکت منتشر کرده که فهرست بلند بالایی را شامل می شود. کو مدعیست علاوه بر سه مدل آیفون جدید که شایعات مربوط به آنها را حتماً شنیده اید، اپل تقریباً تمام محصولات سری مک و مک بوک، از جمله مک مینی را به روز رسانی می کند.

او همچنین می گوید اپل از آیپد جدید با حاشیه اندک اطراف نمایشگر و مجهز به فیس آیدی رونمایی خواهد کرد، ضمن اینکه اپل واچ با نمایشگر بزرگ تر، ایرپادهای جدید و شارژر وایرلس ایرپاور نیز در راه هستند. در ادامه فهرست این محصولات را مشاهده می کنید.

آیفون

شایعات مربوط به سه آیفون جدید تغییری نکرده اند. این سه مدل شامل نسخه به روز شده آیفون X با نمایشگر 5.8 اینچی اولد، آیفون X پلاس با صفحه 6.5 اینچی اولد، و آیفون 6.1 اینچی با صفحه LCD است که احتمالاً طراحی آشنای آیفون X را با هزینه کمتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

مک

کو می گوید مک بوک، مک بوک پرو، آی مک و مک مینی همگی در پاییز سال جاری به روز رسانی خواهند شد. احتمالاً پردازنده های نسل هشتمی خانواده Core اینتل در بطن این دستگاه ها قرار می گیرند.

مک بوک ایر

علاوه بر ارتقاء سخت افزاری، اپل بالاخره سری قدیمی و محبوب مک بوک ایر را با لپ تاپ اقتصادی دیگری جایگزین می کند اما هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات و ظاهر این دستگاه در دست نیست.

آیپد

مدل جدید آیپد

مدل های آیپد پروی جدید در دست تولید هستند که هردو از فناوری فیس آیدی بهره می برند، حاشیه اندکی در اطراف نمایشگر دارند و فاقد دکمه فیزیکی هوم هستند (همانند آیفون X). کو می گوید این تبلت در دو سایز عرضه می شود، یکی مدل به روز شده 12.9 اینچی و دیگری مدل 11 اینچی که جایگزین آیپد 10.5 اینچی خواهد شد.

اپل واچ

دو مدل اپل واچ در سال جاری با صفحات بزرگتر عرضه می شوند. یکی مدل 38 میلیمتری که صفحه اش از 1.5 به 1.57 اینچ رسیده و دیگری مدل 42 میلیمتری که از 1.65 اینچ به 1.78 اینچ ارتقاء پیدا می کند. حسگر ضربان قلب این دو ساعت هوشمند هم نسبت به قبل بهبود یافته است. هنوز نمی دانیم بزرگ تر شدن نمایشگر با تغییر طراحی محقق شده یا اپل روش دیگری را برای رسیدن به این هدف در پیش گرفته است.

ایرپاور

شارژ بی سیم اپل

شارژر وایرلس اپل که سال گذشته معرفی شد، امسال به یقین وارد بازار خواهد شد.

ایرپاد

هدفون وایرلس اپل هم امسال به روز رسانی می شود. احتمالاً شاهد تغییرات جزئی از جمله افزایش برد وایرلس، دسترسی به سیری و سازگاری با محفظه شارژ وایرلس سازگار با ایرپاور خواهیم بود. تغییرات اساسی از جمله سیستم حذف نویز پیشرفته و ضد آب شدن ایرپادها احتمالاً به سال 2019 موکول می شود.

اگر پیش بینی کو درست باشد، پاییز شلوغی برای اپل در پیش داریم و طرفداران مک مینی هم بالاخره شاهد عرضه مدل جدید این دستگاه محبوب خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    حمید مقدسی شبیه ادی کیو هستی ?

  • miAmir
    miAmir | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    فعلا که خریدشون رو باید در رویا ببینیم

مطالب پیشنهادی