ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش سه میلیونی موبایل آنر 10 هواوی
تکنولوژی

دو ماه پس از عرضه، موبایل آنر 10 به فروش ۳ میلیونی دست یافت

آمارها نشان می دهد که موبایل آنر 10 به عنوان پرچمدار جدید این برندِ زیرمجموعه هواوی توانسته در مدت ۲ ماه بیش از ۳ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. به کمک همین عملکرد عالی، فروش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

آمارها نشان می دهد که موبایل آنر 10 به عنوان پرچمدار جدید این برندِ زیرمجموعه هواوی توانسته در مدت ۲ ماه بیش از ۳ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

به کمک همین عملکرد عالی، فروش کلی محصولات honor در خارج از چین نسبت به سال گذشته حدود ۱۵۰ درصد رشد داشته است. نکته جالب آنجاست که این شرکت بخش عمده ای از این موفقیت را مدیون استقبال عالی کاربران اروپایی است.

به عنوان مثال آمارهای فروش سالیانه آنر در انگلستان و اسپانیا به ترتیب رشدی ۲ و ۵ برابری را نسبت به گذشته نشان می دهند. این شرکت همچنین توانسته پس از دو ماه از آغاز عرضه پرچمدارش جایگاه دوم پرفروش ترین برندها در روسیه را پس از اپل به دست بیاورد.

فروش سه میلیونی موبایل آنر 10 هواوی

در بازار چین اما اوضاع برای آنر آنقدرها هم رویایی نیست. این شرکت گرچه در حال حاضر رتبه یک را در میان سازندگان موبایل های اقتصادی در اختیار دارد، اما حفظ جایگاه برند در میان پنج موبایل ساز بزرگ چینی کار چندان ساده ای نخواهد بود.

فروش عالی آنر 10 پایان کار این موبایل ساز نخواهد بود، بلکه مدیران این شرکت برنامه های بلندپروازانه ای را برای آینده برند خود در ذهن دارند. آنها امیدوارند بتوانند تا ۵ سال آینده به جمع سه موبایل ساز بزرگ دنیا راه پیدا کنند که این یعنی آنها قصد دارند روزی میزان تولید و فروش خود را در حد غول هایی چون سامسونگ و اپل بالا بکشند، گرچه آنر هرگز نمی خواهد با کمپانی مادر خود، هواوی به رقابت مستقیم بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پیشرو
    پیشرو | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    این خوبه یا میت 10؟

  • سینا جنگجو
    سینا جنگجو | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    و هنوز توی ایران عرضه نشده

  • Mahdi Farahani
    Mahdi Farahani | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    کاش ایرانم میومد!

مطالب پیشنهادی