ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Whiteboard
تکنولوژی

اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت به زودی برای iOS منتشر می‌شود

اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت مدتی پیش برای ویندوز ۱۰ منتشر شد و حالا خبر رسیده که به زودی نسخه‌های iOS و تحت وب آن نیز از راه می‌رسند. محصول جدید مایکروسافت ابزار فوق‌العاده‌ای برای کارهای تیمی است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت مدتی پیش برای ویندوز ۱۰ منتشر شد و حالا خبر رسیده که به زودی نسخه‌های iOS و تحت وب آن نیز از راه می‌رسند. محصول جدید مایکروسافت ابزار فوق‌العاده‌ای برای کارهای تیمی است که اعضا بتوانند به طور همزمان به کار روی یک پروژه مشغول شده و ایده‌های خود را سازماندهی کنند.

وایت برد یک صفحه دیجیتالی خالی مقابل‌تان قرار می‌دهد تا بتوانید روی آن نقاشی کنید، با کیبورد بنویسید یا اینکه دست خط خود را از طریق قلم هوشمند به روی آن بیاورید. همچنین امکان بارگذاری تصاویر و ویرایش آن‌ها را هم به شما می‌دهد و قادر به تبدیل طرح‌های دستی به اشکال منظم هندسی هم هست.

اما مهم‌تر از تمام این موارد، خصوصیت بارز وایت برد امکان مشارکت چندین نفر در یک پروژه طراحی و کنترل از راه دور است. در این صورت تمام اعضای تیم در هر کجا و با هر دیوایسی که باشند (موبایل، تبلت، رایانه) همیشه می‌توانند تغییرات پروژه را در لحظه ببینند و در صورت تمایل تغییرات خود را اعمال کنند.

وقتی هم که پروژه‌ای در وایت برد به اتمام رسید، کاربران می‌توانند آن را ذخیره کرده و از طریق فضای ابری مایکروسافت با سایرین به اشتراک بگذارند. وایت برد در حال حاضر برای ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته که می‌توانید آن را از ویندوزاستور دریافت کنید.

با این وجود نسخه‌های iOS و تحت وب اپلیکیشن طی هفته‌های آتی از راه می‌رسند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به قابلیت‌های تیمی وایت برد لازم است که جزو کاربران حق اشتراک‌پرداز در برنامه آفیس ۳۶۵ مایکروسافت باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی