ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی Mi 8 Explorer Edition شیائومی
تکنولوژی

گوشی Mi 8 Explorer Edition شیائومی با رم و حافظه داخلی متنوع عرضه می شود

موبایل Mi 8 Explorer Edition به عنوان قدرتمندترین نسخه پرچمدار امسال شیائومی در حالی حدود دو ماه پیش روانه بازار شد که تنها یک گزینه از آن شامل رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

موبایل Mi 8 Explorer Edition به عنوان قدرتمندترین نسخه پرچمدار امسال شیائومی در حالی حدود دو ماه پیش روانه بازار شد که تنها یک گزینه از آن شامل رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار خریداران قرار داشت. حال بع نظر می رسد به زودی این محدویت رفع خواهد شد.

اطلاعات فوق به واسطه اسنادی که به تازگی در پایگاه داده رگولاتوری کشور چین TENAA منتشر شده به دست آمده است. بر این اساس انتظار می رود که کمپانی شیائومی علاوه بر نسخه موجود، امکان انتخاب حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی را نیز به خریداران پرچمدار جدیدش بدهد. ضمن این که در کنار میزان رم، قابلیت افزایش یا کاهش ظرفیت حافظه داخلی به ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت نیز فراهم خواهد بود.

البته هنوز مشخص نیست که این دو پارامتر چگونه در مدل های مختلف Mi 8 Explorer Edition در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت، اما می توان پیش بینی کرد که احتمالاً حافظه ۶۴ گیگابایتی تنها به همراه رم ۴ گیگابایتی عرضه شود.

قیمت نسخه فعلی Mi 8 Explorer Edition برابر با ۵۷۰ دلار است، اما قیمت سایر نسخه ها هنوز اعلام نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی