ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات از نصب نمایشگر پارازیت در برخی شهرها خبر می دهد

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در جمع خبرنگاران و در حاشیه آیین رونمایی از برخی طرح های نوآورانه حوزه فناوری اطلاعات شیراز، با اشاره به نصب 18 سایت اندازه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در جمع خبرنگاران و در حاشیه آیین رونمایی از برخی طرح های نوآورانه حوزه فناوری اطلاعات شیراز، با اشاره به نصب 18 سایت اندازه گیری امواج رادیویی در این شهر اعلام کرد که «در دیگر شهرهای کشور که ذهنیت وجود پارازیت های مضر در فضای آنها وجود دارد، این اندازه گیری انجام و نمایشگر آن نصب می شود.»

آنطور که وزیر جوان توضیح می دهد، این نمایشگرها درست مثل نمایشگرهای آلودگی هوا، وضعیت فرکانسی را به صورت زنده در سطح شهر نشان می دهند تا شهروندان از آن آگاه شوند. او در بخشی از سخنان خود می گوید: «از یک ماه گذشته 18 سایت برای اندازه گیری امواج رادیویی شهر شیراز نصب شده است که نتیجه این پایش ها نشان می دهد که حدود این تشعشع ها در مرکز استان فارس از استاندارد گرمایی بالاتر نیست و در حد عادی و طبیعی است.»

آذری جهرمی توضیح می دهد که طی ماه های گذشته، پارازیت یکی از مطالبات جدی بخشی از شهروندان شیراز بوده و به همین خاطر، از یک ماه پیش 18 سایت اندازه گیری فرکانس های رادیویی برخط به صورت خاص در شیراز راه اندازی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این سایت ها به صورت لحظه ای اثر تشعشع های تجمعی فرکانس های رادیویی را اندازه گیری می کنند، اظهار داشت: معیاری که به لحاظ فنی در استانداردهای علمی مضر بودن آن بر بدن انسان را ثابت کرده، بحث اثرات گرمایی تشعشعات فرکانسی نظیر موبایل، وای فای، تلویزیون، ماهواره و... به صورت تجمیعی است که در فضا وجود دارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲۴ تیر ۱۳۹۷

    اول میان پارازیت میندازن یه بخور بخور میکنن بعد نمایشگر پارازیت راه میندازن یه دور دیگه می خورن

  • نوون‌لواش
    نوون‌لواش | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    ما شهرمون پشه زیاد داره، بگی رسدشون کنە این پارازیت‌ها؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی