ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروژه های Loon و Wing مستقل شدند
تکنولوژی

پروژه های Loon و Wing آلفابت به کسب و کارهای مستقلی تبدیل شدند

پروژه های Loon و Wing دو ایده خلاقانه محصول لابراتوار X گوگل بودند که پس از تشکیل آلفابت نیز به طی کردن مراحل توسعه خود تحت مدیریت این هولدینگ ادامه دادند. حال خبر رسیده که این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

پروژه های Loon و Wing دو ایده خلاقانه محصول لابراتوار X گوگل بودند که پس از تشکیل آلفابت نیز به طی کردن مراحل توسعه خود تحت مدیریت این هولدینگ ادامه دادند. حال خبر رسیده که این دو پرژه قرار است در قالب شرکت هایی مستقل به فعالیت خود ادامه دهند.

بدین ترتیب پس از پروژه های مستقل شده ای همچون Waymo ،Verily و Chronicle، پروژه های Loon و Wing نیز صاحب برندی مجزا و البته تحت مدیریت واحد هولدینگ آلفابت می شوند. بر این اساس قرار است «آلستر وست گرس» مدیرعامل شرکت تازه تاسیس Loon شود و «جیمز رایان» نیز سمت مدیرعاملی Wing را بر عهده بگیرد.

به عنوان یک کمپانی مستقل، Loon به همکاری خود با دولت های مختلف جهان و اپراتورهای موبایل و اینترنت برای رساندن دسترسی به شبکه های مخابراتی و اینترنتی به دورترین نقاط ادامه خواهد داد. بالون های این شرکت می توانند در هر نقطه ای از دنیا که امکان توسعه زیرساخت های مخابراتی وجود ندارد، نقش آنتن های شبکه نسل 4 یا نقطه دسترسی اینترنت Wi-Fi را بازی کنند. هر بالن Loon قادر است تا ۲۰ کیلومتر مربع از سطح زمین تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

پروژه های Loon و Wing مستقل شدند

از آن سو نیز کمپانی Wing به توسعه پهپادها و سایر زیرساخت های مرتبط برای ایجاد شبکه های تحویل کالای پهپادی و سامانه های مدیریت ترافیک ادامه می دهد. این شرکت با استفاده از خدمات ابری گوگل امکان کنترل و هدایت از راه دور چندین پهپاد را برای مشتریان خود با کمترین فراهم می کند.

علاوه بر کاربری های فوق از پهپادهای Wing می توان برای نقشه برداری هوایی از نقاط مختلف و یا ایجاد سامانه های نظارتی و هشدار دهنده استفاده نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی