ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Audi_Huawei
خودرو

هواوی وارد همکاری با آئودی می شود؛ آینده ارتباطات بین خودرویی در گرو اتحاد تکنولوژیک چین و آلمان

پس از برنامه آئودی برای تولید خودروهای اندرویدی و همکاری با Nvidia در زمینه تولید سیستم های هوش مصنوعی برای اتومبیل ها، این کمپانی آلمانی اخیرا با هواوی نیز یادداشت تفاهمی را در راستای توسعه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

پس از برنامه آئودی برای تولید خودروهای اندرویدی و همکاری با Nvidia در زمینه تولید سیستم های هوش مصنوعی برای اتومبیل ها، این کمپانی آلمانی اخیرا با هواوی نیز یادداشت تفاهمی را در راستای توسعه تکنولوژی های هوشمند برای محصولات خود امضا کرده است.

بر این اساس هواوی که سومین شرکت بزرگ تولید کننده تلفن های همراه هوشمند پس از سامسونگ و اپل به شمار می رود، در عرصه فناوری خودران و خدمات مرتبط با استانداردهای مخابراتی جدید LTE-V با ارباب حلقه ها همکاری خواهد کرد.

تاکنون درباره جزئیات مالی این همکاری اطلاعاتی منتشر نشده، اما به گفته آئودی این بخشی از یک توافق تجاری گسترده تر بین دو کشور آلمان و چین به حساب می آید.

ساخت و تست تجهیزات مربوط به اتصال داده، کار بر روی رانندگی هوشمند و دیجیتال سازی خدمات مرتبط با خودرو برخی از مهم ترین بندهای این همکاری هستند.

همانطور که می دانید اگر چه هواوی به عنوان یکی از شرکت های اصلی تولید کننده موبایل شناخته می شود، اما این کمپانی در اصل کار خود را با ساخت تجهیزات شبکه آغاز کرد. به نظر می رسد آئودی به تخصص پیشین هواوی بیشتر علاقه دارد، چرا که این شرکت می خواهد محصولات جدید خود را با نسخه ای جدید از LTE با نام LTE-V به میدان بفرستد.

آنطور که اعلام شده خودروهایی که توسط آئودی و همکاری توسعه می یابند، ابتدا در خاک چین به فروش خواهند رسید.

بد نیست اشاره کنیم آئودی جزو اولین خودروسازان غیر چینی است که سال گذشته موفق به تست LTE-V در محصولات خود شد. این فناوری ارتباطی در واقع نسخه ارتقا یافته LTE است که با اجسام متحرکی مثل اتومبیل ها سازگاری بهتری دارد.

تبادل اطلاعات ترافیکی که با استفاده از داده های سیستم چراغ قرمز استخراج می شوند و همچنین ویدیوی تقاطع برخی از مثال ها و کاربردهای این فناوری هستند.

lte-v-1

پیش تر آئودی با در اختیار گرفتن بخشی از سهام سرویس Here علاقه خود را به تولید خودروهای متصل به هم و خودران نشان داده بود. علاوه بر این ارباب حلقه ها در استارتاپ Cubic Telecom که در زمینه اتصال خودروها به شبکه های مخابراتی فعالیت می کند، سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی