ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس فون تاشو تولید خواهد شد؛ عرضه احتمالی در سال ۲۰۱۹

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره سرفس فون مطرح می‌شود. چندی پیش گزارش شده بود که سرفس فون تاشو تا پایان امسال معرفی نخواهد شد و حتی این احتمال وجود دارد که این اسمارت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره سرفس فون مطرح می‌شود. چندی پیش گزارش شده بود که سرفس فون تاشو تا پایان امسال معرفی نخواهد شد و حتی این احتمال وجود دارد که این اسمارت فون هیچ گاه به بازار وارد نشود. با این حال اخیراً گفته شده مایکروسافت هنوز امیدوار به عرضه این موبایل بوده و به احتمال قوی آن را در سال میلادی ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش بدست آمده، مایکروسافت ۳ گجت سرفس با اسم رمز‌های لیبرا (سرفس گو)، کارمل (سرفس پرو 6) و اندرومدا در دستور کار خود داشته است.

اولین گجت موجود در این لیست سرفس گو نام داشت که در واقع تبلتی ۱۰ اینچی بود که همین هفته‌ی پیش معرفی شد و قرار است تا شهریور ماه امسال با قیمت ۴۰۰ دلار به بازار جهان عرضه گردد.

صرف نظر از این گجت که قرار است به رقیبی دردسرساز برای آیپد اپل تبدیل گردد، اندورمدا مورد انتظارترین پروژه‌ مایکروسافت به شمار می‌رود چرا که چندین سال به طول انجامیده است.

مایکروسافت دو سال پیش آخرین اسمارت فون هایش‌ یعنی لومیا 950 و 950 اکس ال را عرضه کرد که از سخت افزاری قدرتمند بهره می بردند، اما چندی پیش پتنت‌ها، عکس‌ها و ویدیو‌های زیادی از این گوشی منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت قصد دارد دوباره با یک موبایل تاشو به بازار جهانی بازگردد.

حال طبق اخبار بدست آمده از منابع مختلف به نظر می‌رسد که کمپانی ردمودنی قصد دارد تغییراتی اساسی در سرفس فون تاشوی خود ایجاد کند. با اینکه پیشتر سازندگان این موبایل، آن را جدیدترین و نوآورانه ترین گوشی بازار می‌خواندند اما طراحی آنقدر خلاقانه نبوده تا آنها به عرضه این محصول راضی کند. به همین دلیل آنها قصد دارند عرضه این اسمارت فون را حداقل تا سال ۲۰۱۹ میلادی به تعویق بیندازند.

به گفته‌ی منابع آگاه در شرکت ردموندی، نه تنها قرار است در سرفس فون های جدید تغییراتی اساسی ایجاد گردد بلکه این گجت‌ها باید دوباره بررسی شده و تاییده‌‌های لازم را کسب کنند که این مسئله مطمئناً زمان زیادی به خود اختصاص خواهد داد.

با این که عرضه این محصول یک سال عقب افتاده اما طرفداران مایکروسافت می‌توانند خوشحال باشند که هنوز قرار است سرفس فون تاشوی مایکروسافت به بازار عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Daniel
    Daniel | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    فکر کنم سخت ترین چالششون این باشه که موقع تا شدن هم باریک باشه

مطالب پیشنهادی