ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک پرو جدید هم مشکل صفحه کلید دارد

اپل چند روز پیش از نسل بعدی مک بوک پرو با پردازنده های نسل هشتم اینتل و کیبورد جدید رونمایی کرد اما به نظر می‌رسد این صفحه کلید نیز هنوز مشکل دارند و کلیدهایش به یکیدیگر می‌چسبند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اپل چند روز پیش از نسل بعدی مک بوک پرو با پردازنده های نسل هشتم اینتل و کیبورد جدید رونمایی کرد اما به نظر می‌رسد این صفحه کلید نیز هنوز مشکل دارند و کلیدهایش به یکیدیگر می‌چسبند

.مک بوک‌ پرو

چندی پیش هزاران نفر از کاربران، طوماری اعتراضی را امضا کردند و بدین شکل نارضایتی خود را از صفحه کلید لبتاپ‌هایشان اعلام نمودند. در این نامه هزاران کاربر، صفحه‌ کلید مک بوک پرو‌های سال ۲۰۱۶ به بعد را معیوب نامیدند و معتقدند که این نقص از طراحی اشتباهشان به وجود آمده است

آنها از اپل تقاضا کرده‌اند که این اشتباه را برطرف کرده و کیبورد‌های قدیمی را با تجهیزاتی جدید جایگزین کنند. این مسئله موجب شد که آنها حتی مجبور شوند به مراجع قضایی متوسل شده و از اپل به بهانه‌ی کیفیت پایین کیبوردها مک بوک هایش شکایت کنند.

مک بوک‌ پرو

پس از آن کمپانی کوپرتینویی اعلام کرد که کاربران می‌توانند با ارائه‌ی مک بوک و مک بوک پروی خود به مراکز مخصوص، صفحه کلیدشان را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای تعمیر کنند.

به همین دلیل کیبورد جدید در مک بوک پرو سال ۲۰۱۸ بسیار کم صدا تر از قبل طراحی شد. به طوری که پایداری و دقت کلیدها نیز بهبود بیابد. طی یک سال گذشته این سومین بار است که اپل به ارتقاء مک بوک پرو دست می زند و نشان می دهد که اهمیت زیادی برای مشتریان این محصول حرفه ای قائل است.

مک بوک‌ پرو

با این وجود گزارش شده که طراحی صفحه کلید مک بوک پرو سال ۲۰۱۸ به صورتی نیست که بتواند مشکل چسبیدن شدن کلید‌ها به یکدیگر را رفع کند و  رضایت کاربران را جلب نخواهد کرد.

بررسی کنندگان معتقدند که صفحه کلید ارتقا یافته با اینکه توانسته پورسه تایپ کردن را بسیار کم صدا‌تر از قبل کند اما طراحی دوباره آن، در فراهم کردن تجربه ای مطلوب برای کاربران ناکام مانده است.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی مک بوک پرو 2016 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    بعیده مشکل خاصی داشته باشه . مک بوک پرو ۲۰۱۸ خریدنیه

مطالب پیشنهادی