ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اج
تکنولوژی

مایکروسافت اج در اندروید به زودی صفحات وب را برایتان ترجمه می‌کند

مایکروسافت اج، مرورگر ردموندی‌ها برای iOS و اندروید قرار است با یک به‌روزرسانی به قابلیت‌های جدیدی مجهز شود. در صورتی که از نسخه بتای این مرورگر استفاده می‌کنید احتمالا همین حالا بتوانید به این قابلیت‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت اج، مرورگر ردموندی‌ها برای iOS و اندروید قرار است با یک به‌روزرسانی به قابلیت‌های جدیدی مجهز شود. در صورتی که از نسخه بتای این مرورگر استفاده می‌کنید احتمالا همین حالا بتوانید به این قابلیت‌های تازه دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین این قابلیت‌ها، پشتیبانی از ترجمه کامل وبسایت‌هاست؛ خصوصیتی که برای مرورگرهای مدرن امروزی جزو واجبات به شمار می‌آید. این قابلیت فعلا مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد، اما پس از انتشار برای نسخه پایدار اج، احتمالا هنگام باز کردن سایتی که زبانش جزو زبان‌های تنظیم شده روی دیوایس‌تان نیست بتوانید یک ترجمه خودکار به زبان دلخواه از آن سایت تحویل بگیرید.

ضمنا اگر از طرفداران Bing Rewards هستید، باید بدانید که مایکروسافت مشکلی که موجب جلوگیری از اعطای جایزه به کاربران می‌شد را برطرف کرده تا بتوانید بدون مشکل پاداش‌های این برنامه را دریافت کنید. همچنین با آپدیت بعدی، تعامل با ویژگی تایم‌لاین ویندوز ۱۰ هم به مرورگر اج اضافه می‌شود.

به لطف این قابلیت می‌توانید تمام فعالیت‌هایتان روی دسکتاپ را در گوشی اندرویدی خود نیز دنبال کنید. و در نهایت، مایکروسافت وعده داده که نسخه بعدی اج از نظر پرفرمنس در بارگذاری وبسایت‌ها نیز ارتقاء خواهد یافت.

هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه موقع منتشر می‌شود. با این وجود، همین حالا می‌توانید در آخرین نسخه بتای مرورگر اج (نسخه ۴۲) به قابلیت‌های جدیدی که گفتیم دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی