ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

EasyTouch
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن EasyTouch؛ به مانند Assistive Touch و فراتر از آن

اخیرا همه ما سعی می‌کنیم کار با گوشی‌هایمان را آسان‌تر کنیم. به هر حال در طول روز بیشتر از هر چیزی با آن‌ها سر و کار داریم و اصلا کار عجیبی نیست که بخواهیم نحوه ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اخیرا همه ما سعی می‌کنیم کار با گوشی‌هایمان را آسان‌تر کنیم. به هر حال در طول روز بیشتر از هر چیزی با آن‌ها سر و کار داریم و اصلا کار عجیبی نیست که بخواهیم نحوه استفاده از موبایل هایمان را ساده‌تر کنیم. ابزار انجام این کار هم در فضای وب پر است و کافیست نگاهی به فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن بیندازید تا با کلی اپ مختلف که به کمک آن‌‌ها می‌توان نحوه استفاده از موبایل‌ها را متفاوت کرد آشنا شوید.

یکی از همین اپ‌ها EasyTouch است که عملکردی شبیه به کلید مجازی Assistive Touch آیفون‌ها دارد. البته ظاهر EasyTouch هم بی شباهت به Assistive Touch نیست. دقیقا همان فرم و شکل را دارد و حالت شناور آن نیز کاملا از Assistive Touch کپی شده. البته لازم به ذکر است که EasyTouch نسبت به برادر ناتنی خود گستردگی بیشتری دارد. با نصب این اپ شما قادر خواهید بود که به چندین و چند میانبر مختلف دسترسی داشته باشید.

جالب‌تر اینکه این میانبرها فقط به یک سری اپلیکیشن خاص که خودتان انتخابشان کرده‌اید ختم نمی‌شوند و شما می‌توانید با فشردن EasyTouch به مخاطبین برگزیده و همچنین چند ویژگی جالب مثل گرفتن اسکرین شات، روشن کردن چراغ قوه و بوست حافظه رم نیز دسترسی داشته باشید.

EasyTouch

خوشبختانه کار کردن با EasyTouch به لطف منوهای ساده و نه چندان پیچیده آن نیز آسان است. با اولین ورود شما به محیط EasyTouch، اپلیکیشن از شما یک سری مجوز خاص درخواست می‌کند که برای پیروی از دستورات دیگرتان به آن‌ها نیاز دارد. با خواندن نوع مجوزهای درخواست شده نیز می‌شود فهمید که مشکل خاصی امنیت شما را تهدید نمی‌کند و خیلی راحت می‌توانید به EasyTouch اعتماد کنید و دسترسی‌های لازم را برایش باز کنید.

دسترسی‌ها که داده شد به منو اصلی اپ ارجاع داده می‌شوید که در آن گزینه‌‌ای چون Gesture خودنمایی می‌کند. با ورود به منو Gesture امکان تعریف ۴ ژست حرکتی ساده برای این کلید مجازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. مثلا می‌توانید کاری کنید که با دو بار فشردن پشت هم این کلید کمکی، دوربین موبایلتان بالا بیاید و دسترسی سریع‌تری به آن داشته باشید. جدای از این موضوع امکان ویرایش لیست میانبرهایی که EasyTouch در اختیارتان می‌گذارد هم وجود دارد.

فقط کافیست کلید مجازی EasyTouch را بفشارید تا پنجره آن در مقابلتان باز شود. سپس باید انگشتتان را برای چند ثانیه روی یکی از آیکون‌ها نگه دارید تا گزینه Edit panel در مقابلتان ظاهر شود. حالا اگر این گزینه را بفشارید، بالای هر میانبر یک ضربدر ظاهر می‌شود که با لمس آن می‌توان یک میانبر را حذف و میانبر دیگری را جایگزین کرد.

در کل EasyTouch اپلیکیشن جالبی است و دقیقا به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند محیط اندرویدی موبایلشان کمی به فضای iOS نزدیک‌تر شود. پس اگر جزو همین افراد هستید و دوست دارید روی موبایل اندرویدیتان چیزی شبیه به Assistive Touch داشته باشید، شک نکنید که EasyTouch حسابی به کارتان می‌آید. با این حال اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتواند از پس کارهای بیشتری برآید، بد نیست برای fooView نیز شانسی قائل شوید.

EasyTouch

EasyTouch

سازنده: SHERE WORKSHOP قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۴ تیر ۱۳۹۷

    هیچی فوویو fooview نمیشه

مطالب پیشنهادی