ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فقط یک روز تا خداحافظی با یاهو مسنجر باقی مانده است

مطابق اعلام قبلی، یاهو مسنجر قرار است که فردا و بعد از بیست سال خدمت‌رسانی بازنشسته شده و به کار خود خاتمه بدهد. بنابراین از تاریخ ۲۶ تیر ماه به بعد دیگر نمی‌توانید به چت‌هایتان در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

مطابق اعلام قبلی، یاهو مسنجر قرار است که فردا و بعد از بیست سال خدمت‌رسانی بازنشسته شده و به کار خود خاتمه بدهد. بنابراین از تاریخ ۲۶ تیر ماه به بعد دیگر نمی‌توانید به چت‌هایتان در این پیام‌رسان خاطره‌انگیز دسترسی داشته یا در حساب کاربری‌تان ورود کنید.

با این حساب تا فرصت باقیست، شاید بد نباشد که از چت‌های قدیمی‌تان در این پیام‌رسان نسخه پشتیبان بگیرید. یاهو برای این منظور ابزاری طراحی کرده که می‌توانید با ورود به این لینک به آن دسترسی داشته باشید.

خداحافظی با این پیام‌رسان همانقدر که برای کاربران ناراحت‌کننده است، برای پرسنل یاهو هم کار سخت و دشواری است. تیم یاهو مسنجر با انتشار بیانیه‌ای علت توقف پشتیبانی خود از این برنامه چت قدیمی و پرطرفدار را توضیح داده است:

«ما میدانیم که طرفداران وفاداری در سراسر دنیا داریم که هنوز از یاهو مسنجر برای صحبت با دوستان‌شان استفاده می‌کنند چرا که این سرویس جز اولین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌هایی به شمار می‌رود که به چت و گپ دوستانه یا کاری اختصاص دارند. با این حال از آنجایی که چشم انداز ارتباطات گروهی در حال تغییر است، ما تصمیم گرفته‌ایم که ابزار ارتباطی جدیدی بسازیم تا بتواند تمامی خواسته‌‌های کاربران را به راحتی فراهم آورد.»

در همین راستا یاهو چندی پیش پیام‌رسان Squirrel را به عنوان جایگزین مسنجر معرفی کرد که البته هنوز شاهد فراگیر شدن آن در میان کاربران نبوده‌ایم. اما باید ببینیم که آیا در آینده و با اعمال تغییرات بیشتر، پیام‌رسان جدید شانسی برای جایگزین شدن با یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های تاریخ خواهد داشت یا خیر.

در انتها بد نیست بدانید که با وجود بسته شدن یاهو مسنجر، همچنان می‌توانید از آیدی یاهوی خود در سرویس‌های دیگر این شرکت نظیر ایمیل و Fantasy استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shadmehr
    Shadmehr | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    یادی کنم از دوستم که ده سال پیش میگفت سیستمتو بستم..اهو مسنجرم برات نصب کردم

  • آریا
    آریا | ۲۵ تیر ۱۳۹۷

    سقوطش از روزی شروع شد که چت روم های پرایویت رو بست

  • ditiago
    ditiago | ۲۵ تیر ۱۳۹۷

    یادش بخیر چقد با این یاهو مسنجر مخ میزدیم!!!

    • Saeed Nouroozi
      Saeed Nouroozi | ۲۵ تیر ۱۳۹۷

      خخخخ واقعا خوراک بود
      یعنی بی ارزه تر از رییس روسای یاهو ندیدم، باور کن هنوزم که هنوزه اگه امکانات اون موقع رو بده من حاظرم برگردم بهش و هرچی دوست و اشنا دارم مجاب کنم ازش استفاده کنن چقدر خوب بود این یاهو مسنجر

مطالب پیشنهادی