ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش ۲۶ درصدی فروش در خاورمیانه؛ عواقب خروج پژو از ایران

آمریکا به درخواست فرانسه برای معافیت شرکت‌ های اروپایی از تحریم‌ های ایران پاسخ منفی داده است به این ترتیب تمام شرکت ‌های فرانسوی ازجمله پژو، رنو‌ و سیتروئن از ایران خارج می شوند. در ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰

آمریکا به درخواست فرانسه برای معافیت شرکت‌ های اروپایی از تحریم‌ های ایران پاسخ منفی داده است
به این ترتیب تمام شرکت ‌های فرانسوی ازجمله پژو، رنو‌ و سیتروئن از ایران خارج می شوند.
در طی هفته گذشته شرکت پژوسیتروئن اعلام کرده است که به رغم خروج از بازار ایران، میزان فروش جهانی محصولاتش در طی ۶ ماه نخست امسال همچنان افزایش داشته است.خروج پژومیزان فروش خودروهای شرکت پژو سیتروئن در سال گذشته میلادی به لطف خرید شرکت اوپل-واکسهال از شرکت جنرال موتورز با ۳۸ درصد افزایش به ۲.۱۸ میلیون دستگاه رسید. بدون در نظر گرفتن میزان فروش برندهای جدید خریداری شده، میزان فروش شرکت پژوسیتروئن در اروپا و جهان به ترتیب ۸.۴ و ۱.۹ درصد رشد داشته است.اما میزان فروش محصولات پژو سیتروئن در خاورمیانه تحت تاثیر تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و خروج پژو از کشورمان، ۲۶ درصد کاهش را تجربه کرده است. ایران در سال گذشته میلادی بیش از ۱۲ درصد از کل فروش های شرکت پژو سیتروئن را به خود اختصاص داده بود.
شرکت پژو سیتروئن در طی سال های اخیر همواره به دنبال توسعه بازارهای خود در بیرون از اروپا بوده، اما خروج پژو از ایران به دلیل تحریم ها و قرارداد خرید شرکت اوپل موجب شده تا وابستگی پژو سیتروئن به بازار اروپا افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی