ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: سرفس فون جایی در نقشه راه فعلی ندارد

طی هشت یا نه ماه اخیر، زمانی که گمانه زنی ها درباره موبایل تاشو سرفس فون بیشتر از هر زمان دیگری بود، نزدیک ترین چیزی که به یک تاییدیه رسمی از سوی مایکروسافت دریافت کردیم، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۵

طی هشت یا نه ماه اخیر، زمانی که گمانه زنی ها درباره موبایل تاشو سرفس فون بیشتر از هر زمان دیگری بود، نزدیک ترین چیزی که به یک تاییدیه رسمی از سوی مایکروسافت دریافت کردیم، افشای ایمیلی داخلی بود. اما حالا خبری بد از راه رسیده و پانوس پانای، مدیر واحد سرفس مایکروسافت در مصاحبه تاز خود، آب پاکی را روی دست علاقه مندان ریخته.

بسیاری امیدوار بودند موبایل افسانه ای مایکروسافت بتواند خاطره فعالیت های قبلی این کمپانی را در حوزه موبایل از حافظه پاک کند. اما پانای در این پادکست و زمانی که مشغول صحبت درباره مسیر پیش روی مایکروسافت است می گوید: «نمی توانم بگویم که [این مسیر] یک سرفس فون را شامل می شود». او به صراحت ادامه می دهد که چنین دیوایسی، جایی در نقشه راه محصولات مایکروسافت ندارد.

پانای می گوید که دیوایس های آتی سرفس روی ارتباطات متمرکز خواهند بود؛ اما نه به گونه ای که ما از این عبارت برداشت می کنیم. او وعده داده که چگونگی ارتباطات مردم با یکدیگر، به تکامل خواهد رسید.

جالب است بدانید که در برخی گزارش های قبلی گفته شده بود که گرچه سرفس فون قابلیت های سنتی تلفنی خواهد داشت، اما به عنوان یک موبایل شناخته نمی شود. در هر صورت، اگر امیدوار بودید دیوایسی که با نام رمز «آندرومدا» در دست ساخت است طی سال آتی میلادی عرضه می شود، مایکروسافت بالاخره شما را از این بلاتکلیفی درآورده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    دقیقا من این خبر رو جای دیگه به صورت برعکس خوندم ? نمیدونم دیجیاتو با مایکروسافت مشکل داره یا مایکروسافت با دیجیاتو!؟

  • Daniel
    Daniel | ۲۵ تیر ۱۳۹۷

    سرفیس تاشو کوچیک هست، اما پانوس پانای گوشی حسابش نمیکنه
    خودش دو هفته پیش گفت صفحه نمایشش رو الجی میسازه

مطالب پیشنهادی