ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه اگزینوس ۹۸۲۰ گلکسی نوت 9 در گیک‌بنچ رویت شد

بسیاری از طرفداران کهکشانی‌های سامسونگ بی صبرانه منتظر عرضه‌ی گلکسی نوت 9 در چند هفته‌ی آینده هستند و به همین دلیل اطلاعات زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

بسیاری از طرفداران کهکشانی‌های سامسونگ بی صبرانه منتظر عرضه‌ی گلکسی نوت 9 در چند هفته‌ی آینده هستند و به همین دلیل اطلاعات زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر کاربران اطلاعات زیادی درباره‌ی تجهیزات داخلی این موبایل بدست آورده‌اند اما به تازگی نمرات این پرچمدار در سایت گیگ‌بنچ رویت شده که نحوه‌ی عملکرد واقعی چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ آن را مشخص می‌کند.

نمره‌ی بالای بدست آمده در سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد که با چیپستی بسیار قدرتمند طرفیم چرا که این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-N960X موفق شده در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این وبسایت به ترتیب امتیاز ۴۰۸۹ و ۱۲۲۴۶ را کسب کند.

باید گفت پیش از این گلکسی نوت 9 پلاس با چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ خود توانسته بود که در تست تک هسته ای و چند هسته‌ای همین وبسایت به ترتیب امتیاز ۳۳۷۲ و ۸۶۷۹ را کسب کند. بدین ترتیب با نمرات یاد شده، اگزینوس ۹۸۲۰ به کار رفته در پرچمدار بعدی سامسونگ در میان قدرتمندترین چیپست‌های موجود بازار قرار خواهد گرفت.

پیش از این گفته شده‌ بود که اگزینوس ۹۸۲۰ در گلکسی اس 10 بکار خواهد رفت و انتظار نمی‌رفت که گلکسی نوت 9 نیز از این چیپست برخوردار باشد. علاوه بر این، مدل به نمایش گذاشته شده از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد در حالی که گفته می‌شد پرچمدار بعدی سامسونگ از ۶ گیگابایت رم برخوردار باشد.

پیش از این شایعه شده که چیپست پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی اگزینوس 9820 از چینش هسته های ۴+۲+۲ بهره می‌برد.

در این حالت هشت پردازشی از سه خوشه مختلف تشکیل خواهند شد؛ دو هسته ارتقا یافته اختصاصی موسوم به Mongoose M4، دو هسته پرقدرت کورتکس A76 یا A75 استاندارد و چهار هسته کورتکس A55 کم مصرف برای انجام کارهای سبک.

این ترکیب سه تایی به لطف معماری جدید کمپانی ARM موسوم به DynamIQ قادر خواهند بود تا در هر سناریوی پردازشی بهترین توان را در اختیار قرار دهند.

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamad
    hamad | ۲۵ تیر ۱۳۹۷

    یعنی چی مگه می شه تو یه سال دوتاپردازنده معرفی کنه وپردازنده نوت9با s9plusفرق کنه چقدربد شانسم من تازه s9plusخریده بودم ازچشم افتاد? دیگه هرگز سامسونگ نمی خرم

مطالب پیشنهادی