ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سوء استفاده کاربران از قانون محرومیت خودکار بازی Rainbow Six Siege

یوبیسافت به محروم کردن خودکار بازیکنانی که در Rainbow Six Siege از کلمات نامناسب استفاده می کنند روی آورده و بعضی ها از این ویژگی سو استفاده می کنند. به گزارش سایت پی سی گیمر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

یوبیسافت به محروم کردن خودکار بازیکنانی که در Rainbow Six Siege از کلمات نامناسب استفاده می کنند روی آورده و بعضی ها از این ویژگی سو استفاده می کنند.

به گزارش سایت پی سی گیمر با وجود آن که این بن شدن ها تنها 27 دقیقه طول می کشند اما در صورت ادامه پیدا کردنشان، ممکن است محرومیت بازیکنان خاطی بیشتر شده و در صورت تکرار برای سومین بار، حتی تحت شرایطی دچار محرومیت دائم از تجربه Rainbow Six Siege شوند.

اوایل امسال بود که این کمپانی فرانسوی برنامه خود برای بهبود وضعیت جامعه کاربری R6 را به عنوان یکی از محبوب ترین عناوین خود اعلام کرد. با توجه به این تغییرات جدید استفاده از هرگونه کلمات با محتوای غیرقانونی، تهدید آمیز، نژادپرستی، جنسیتی، توهین آمیز و مواردی دیگر از این پس ممنوع خواهد بود.

Rainbow Six Siege

البته این قانون جدبد آن طوری که یوبیسافت انتظارش را داشته کار نمی کند. از روز گذشته بعضی از بازیکنان گزارش داده اند که بعد از استفاده ناخواسته از برخی از کلمات و ارسال مواردی که توهین آمیز نیستند، از طرف بازی به اشتباه بن شده اند.

کار به جایی رسیده که بسیاری از کاربران این بازی در سطح اینترنت اعتراف کرده اند که از این قانون جدید در حال سو استفاده هستند. یکی از کاربران سایت ردیت درباره این موضوع این گونه می گوید: «من احساس بدی دارم اما امروز از این قانون سو استفاده کردم. در یکی از دست ها، من به شخصی (از عمد) گفتم که نژاد پرست نباشد و آن شخص سریعاً از بازی بن شد زیرا من او را به اشتباه، به تایپ کردن حرفی نژاد پرستانه متهم کرده بودم.»

در حالی که بعضی از طرفداران از وضعیت فعلی ناراضی هستند اما بسیاری از کاربران بازی بر این باورند که چنین تغیراتی به سالم تر شدن جامعه کاربری Rainbow Six Siege کمک زیادی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی