ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکایپ
تکنولوژی

اسکایپ امکان ضبط مکالمات ویدیویی را به تمام پلتفرم‌ها اضافه می‌کند

همانطور که وبسایت ورج ساعاتی پیش گزارش داده، تیم اسکایپ قرار است به زودی یکی از وعده‌های بسیار قدیمی خود را عملی سازد. «امکان ضبط مکالمات ویدیویی» قابلیتی است که بالاخره و بعد از سال‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

همانطور که وبسایت ورج ساعاتی پیش گزارش داده، تیم اسکایپ قرار است به زودی یکی از وعده‌های بسیار قدیمی خود را عملی سازد. «امکان ضبط مکالمات ویدیویی» قابلیتی است که بالاخره و بعد از سال‌ها به تمامی نسخه‌های این اپلیکیشن در پلتفرم‌های مختلف اضافه خواهد شد.

اسکایپ

تا امروز کاربران اسکایپ برای ضبط این مکالمات ناچار به استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث بودند. اگر چه بعضی از این اپ‌ها عملکرد خوب و کم نقصی داشتند، اما مشکل اینجا بود که هر کدام روش‌های خاص خود را برای ضبط مکالمات داشتند و همین باعث می‌شد که کیفیت خروجی‌ها یکسان نباشد.

اما با قابلیت ضبط مکالمات به صورت درون‌برنامه‌ای، می‌توانیم شاهد کیفیت ضبط یکپارچه‌ای در میان تمام نسخه‌های اسکایپ باشیم. به گفته اسکایپ، این خصوصیت تابستان امسال برای نسخه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS اپلیکیشن و در قالب یک به‌روزرسانی بزرگ منتشر می‌شود.

از شواهد و قرائن پیداست که ضبط مکالمات، تنها ویژگی مهم این به‌روزرسانی نخواهد بود و مایکروسافت نقشه‌های دیگری هم برای ارتقاء و تکمیل امکانات اسکایپ کشیده است. البته هنوز از زمان انتشار این آپدیت صحبتی به میان نیامده، بنابراین تا انتشار جزئیات بیشتر فعلا باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی