ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برزیل و فرانسه در صدر محبوب ترین هاى آپدیت جام جهانى فیفا 18

الكترونيک آرتز با انتشار آپديت رايگان جام جهانى 2018 روسيه براى بازى فيفا 18 آن هم به صورت رايگان، اين عنوان شبيه ساز فوتبال را بار ديگر بر سر زبان ها انداخت. با نصب اين ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۰

الکترونیک آرتز با انتشار آپدیت رایگان جام جهانى 2018 روسیه براى بازى فیفا 18 آن هم به صورت رایگان، این عنوان شبیه ساز فوتبال را بار دیگر بر سر زبان ها انداخت. با نصب این آپدیت مسابقات جام جهانی به همراه تمام تیم هاى های در مرحله نهایى این رقابت ها، تمام ورزشگاه ها و جزییات مربوط به این تورنمنت به بازى اضافه مى شود.

حال با اتمام جام جهانى روسیه و قهرمانى قابل پیش بینى تیم ملى فرانسه در این مسابقات، الکترونیک آرتز آمار جدیدى را از نحوه عملکرد کاربران در آپدیت جام جهانى فیفا 18 منتشر کرده است. طبق این آمار، بیش از 410 میلیون بازى طى این مدت در این به روزرسانى انجام شده که در مجموع آن ها 1 میلیارد و 400 میلیون گل به ثمر رسیده است.

فیفا 18
بازى به درستى فرانسه را به عنوان قهرمان رقابت ها پیش بینى کرده بود.

تیم ملى فرانسه با 248 هزار برد بیشترین پیروزى را کسب کرده و تیم هاى برزیل، آلمان و بلژیک هم به ترتیب در رده هاى بعدى جاى دارند. در میان فینال هاى پرتکرار کاربران فیفا 18 هم در رده اول مسابقه تیم هاى فرانسه و برزیل و بعد از آن آلمان و فرانسه دیده مى شوند. البته محبوب ترین تیم بین کابران این بازى تیم برزیل با 170 میلیون مسابقه بوده و فرانسه با 153 میلیون و آرژانتین با 80 میلیون مسابقه در رتبه هاى بعدى قرار دارند.

در ضمن با وجود این که خود هوش مصنوعى بازى فرانسه را به عنوان قهرمان این مسابقات پیش بینى کرده بود، کاربران با برزیل بیشتر از هر تیم دیگرى به جام جهانى دست پیدا کردند. تا قبل از آن که فیفا 19 در تاریخ 6 مهر منتشر شود، مى توانید این آپدیت رایگان را روى تمامى پلفترم هایى که فیفا 18 براى آن ها عرضه شده دریافت کنید.

تیم مورد علاقه شما در فیفا 18 چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی