ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید بازی We Happy Few منتشر شد؛ الفبای شادی [تماشا کنید]

زمانی که بازی We Happy Few در ابتدا به صورت Early Access در دسترس قرار گرفت، در این عنوان شاهد المان های سبک جهان باز و بقا بودیم. بازی در نگاه اول بسیار متفاوت به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

زمانی که بازی We Happy Few در ابتدا به صورت Early Access در دسترس قرار گرفت، در این عنوان شاهد المان های سبک جهان باز و بقا بودیم. بازی در نگاه اول بسیار متفاوت به نظر می رسید اما همه چیز آن طور که انتظار می رفت پیش نرفت تا در آن زمان بسیاری به کمبود محتوا و مشکلات متعدد آن اعتراض کردند و حتی کار به جایی رسید که سازندگان پول خریداران نسخه دسترسی زودهنگام بازی را پس دادند.

حال پس از مدتی تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده که اطلاعات کاملی از تغییرات بازی و المان های مختلفی که به آن اضافه شده است را به نمایش می گذارد. در این ویدیو سه شخصیت اصلی بازی به همراه اهدافی که طی داستان دنبال می کنند و توانایی های مختلفی که دارند به نمایش گذاشته می شوند.

از شواهد پیداست که می توانیم We Happy Few را به روش های مختلفی دنبال کنیم. امکان ساخت و ساز سلاح ها در بازی وجود دارد و بعضی از مراحل نیز باید به صورت مخفی کاری دنبال شوند و البته که در راهتان با ماموریت های جانبی متنوعی روبرو خواهید شد که انجام آن ها به تقویت شخصیت های اصلی کمک خواهد کرد.

داستان این عنوان درباره شخصیت هایی است که از مصرف مواد رونگردان و قرص های شادی بخشی که حکومت برای کنترل جامعه از آن ها استفاده می کند، خودداری می کنند. جالب است بدانید که به علت همین موضوع عرضه این عنوان جنجالی تا مدت ها در کشور استرالیا ممنوع بود و بعد از نزدیک به سرانجام بعد از مدتی طولانی این محدودیت به طور کامل رفع شد.

نسخه نهایی We Happy Few در تاریخ 19 مرداد برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی