ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ یک قدم به داشتن استیکرها نزدیک‌تر شد

برخلاف خیلی از پیام‌رسان‌های محبوب که دارای استیکرهای مخصوص خودشان هستند، واتس اپ هنوز این ویژگی را ندارد و با توجه به گفته فیسبوک در آینده‌ای نزدیک این پیام‌رسان پرکاربر هم شاهد استیکرهای خودش خواهد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

برخلاف خیلی از پیام‌رسان‌های محبوب که دارای استیکرهای مخصوص خودشان هستند، واتس اپ هنوز این ویژگی را ندارد و با توجه به گفته فیسبوک در آینده‌ای نزدیک این پیام‌رسان پرکاربر هم شاهد استیکرهای خودش خواهد بود. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده ولی اطلاعات لو رفته از بتا جدید واتس‌اپ نشان می‌دهند که این اپ یک قدم به داشتن استیکرها نزدیک‌تر شده است.

در نسخه آزمایشی 2.18.218 واتس اپ پیش‌نمایشی از دو استیکر پک با نام‌های Bibimbap Friends و Unchi & Rollie وجود دارد که البته کاربران همچنان نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اکانت توییتر WABetainfo که این عکس را لو داده، در ادامه گفته وقتی فروشگاه استیکرهای واتس آپ با استیکرهای جدید آپدیت می‌شود، یک نقطه سبز رنگ نیز بالای آیکون + ظاهر خواهد شد.

این اولین بار نیست که واتس اپ در بتا اپ خود به استیکرها اشاره می‌کند و تقریبا یک ماه پیش نیز آن‌ها Sticker Reaction را معرفی کردند. با توجه به نسخه‌های آزمایشی قبلی واتس اپ برنامه دارد تا استیکرها را در زیرشاخه‌های عشق (Love)، ناراحتی (Sad)، تعجب (Wow)، خنده (Lol) دسته‌ بندی کند.

استیکرهای واتس اپ

بنابراین اگر روی Love کلیک کنید، استیکرهای عاشقانه به نمایش درمی‌آیند. این ویژگی (دسته‌بندی استیکرها) Sticker Reaction نام دارد. احتمالا در زمان عرضه آن به نسخه نهایی، تعداد این دسته‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

چون فیسبوک مسنجر و واتس اپ هر دو در اختیار کمپانی فیسبوک قرار دارند، ممکن است در آینده شاهد استیکرهای مشترک بین این دو پیام‌رسان نیز باشیم.

استیکرهای واتس اپ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی