ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیسبوک مسنجر
تکنولوژی

فیسبوک مسنجر به زودی با حساب‌‌های اینستاگرام همگام‌سازی می‌شود

به نظر می‌رسد فیسبوک مشغول آزمایش قابلیتی در پیام‌رسان مسنجر است تا کاربران را به استفاده از اینستاگرام ترغیب کند. به لطف این قابلیت، حساب‌های کاربری فیسبوک مسنجر و اینستاگرام می‌توانند به طور کامل با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

به نظر می‌رسد فیسبوک مشغول آزمایش قابلیتی در پیام‌رسان مسنجر است تا کاربران را به استفاده از اینستاگرام ترغیب کند. به لطف این قابلیت، حساب‌های کاربری فیسبوک مسنجر و اینستاگرام می‌توانند به طور کامل با یکدیگر همگام‌سازی شوند.

در حال حاضر امکان افزودن حساب اینستاگرام به فیسبوک مسنجر وجود دارد، اما نمی‌توان این دو را با هم همگام‌سازی نمود. اما ظاهرا با آپدیت بعدی این ویژگی هم به مسنجر اضافه خواهد شد تا بتوان مخاطبین اینستاگرام را به مسنجر منتقل کرد.

همچنین امکان انتقال افراد بلاک شده به مسنجر و مسدود کردن آن‌ها در این پلتفرم هم وجود دارد. با این وجود، هنوز مشخص نیست که آیا همگام‌سازی اینستاگرام و مسنجر فقط محدود به این موارد است یا اینکه می‌توانیم انتظار امکانات بیشتری را هم داشته باشیم.

خصوصیتی که از آن صحبت می‌کنیم در حال حاضر مراحل تست خود را پشت سر می‌گذراند و مطابق گزارشات به نظر می‌رسد که برای تعداد محدودی از کاربران فعال شده است. با این وجود باید منتظر ماند و دید که چه زمانی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

از آنجا که این قابلیت، قابلیت چندان بزرگی نیست، می‌توان انتظار داشت که طی هفته‌های آینده و از طریق یک آپدیت سروری برای کلیه کاربران مسنجر فعال بشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی