ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هشت لانچر برتر اندروید
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: با هشت لانچر برتر اندروید در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

سلطه اندروید بر بازار موبایل، فارغ از تعدد برندهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند مدیون گزینه‌های شخصی‌سازی پیشرفته آن بوده، و از این نظر لانچرها گل سر سبد امکانات شخصی‌سازی این سیستم عامل به شمار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

سلطه اندروید بر بازار موبایل، فارغ از تعدد برندهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند مدیون گزینه‌های شخصی‌سازی پیشرفته آن بوده، و از این نظر لانچرها گل سر سبد امکانات شخصی‌سازی این سیستم عامل به شمار می‌آیند.

اگر به هر دلیلی از ظاهر اندروید راضی نیستید، همیشه یک لانچر جایگزین هست که بتواند رضایت شما را جلب کند؛ از نام‌های آشنا و قدیمی گرفته تا لانچرهای جدیدی که با خلاقیت توسعه‌دهندگان‌شان اندرویدی‌ها را شیفته خود می‌کنند.

در این مقاله جعبه ابزار به هشت لانچر اندرویدی می‌پردازیم که تا اینجای سال ۲۰۱۸، می‌توانند جزو بهترین انتخاب‌های شما برای شخصی‌سازی سیستم عامل به شمار بیایند.

Nova Launcher

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: همگام با جدیدترین تغییرات سیستم عامل اندروید، تنظیمات شخصی‌سازی بسیار زیاد، آپدیت‌های منظم و مستمر

مگر می‌شود در مورد لانچرها صحبت کنیم و اسم نووا لانچر از قلم بیفتد؟ محصول تیم نرم‌افزاری تسلا کویل، سال‌هاست که همیشه در صدر جدول بهترین لانچرهای اندروید حاضر است و حالا حالاها هم قصد پایین آمدن ندارد.

معمولا افرادی به سراغ نووا لانچر می‌روند که می‌خواهند زودتر از دیگران، جدیدترین خصوصیات اندروید را در گوشی‌هایشان داشته باشند. نووا لانچر بسیار سبک است و تنظیمات شخصی‌سازی بسیار زیادی دارد، به طوری که حتی سایز آیکن‌ها و میان‌برها را می‌توانید خودتان تعیین کنید.

آپدیت‌های منظم و مستمر، پشتیبانی از پکیج‌های آیکن شخص ثالث، امکان ساخت چندین داک قابل اسکرول و ژست‌های حرکتی قابل شخصی‌سازی جزو خصوصیاتی هستند که از نووا لانچر، محصولی بی‌نظیر برای زینت بخشیدن به گوشی اندرویدی شما ساخته‌اند.

Nova Launcher

Nova Launcher

سازنده: TeslaCoil Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.4 مگابایت زبان:

Evie Launcher

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: ایده‌آل برای مینیمال‌پسندها، سرعت بسیار بالا، جستجوگر قدرتمند

کسانی که Evie را دانلود کرده‌اند، از همان اول عاشق محیط مینیمالش شده‌اند. تیم Evie Labs ترجیح داده که با طراحی یک سیستم جستجوی مرکزی، از شلوغی لانچر پرهیز کند و نتیجه خلق محصولی بوده که امروز مرز پنج میلیون دانلود در پلی‌استور را رد کرده است.

سبکی لانچر و نرمی انیمیشن‌ها، خصوصیاتی هستند که از Evie لانچر مناسبی برای دیوایس‌های میان‌رده و ضعیف ساخته‌اند. جستجوگر مرکزی Evie هم همه جا در دسترس شماست تا با یک تایپ سریع شما را به نتیجه مطلوب‌تان برساند.

طیف وسیعی از میان‌برهای صفحه خانه، امکان استفاده از سه موتور جستجو (بینگ، گوگل، داک داک)، جابجایی سریع در بخش‌های مختلف و ساخت میان‌برهای سفارشی جزو امکانات خوب و لذت‌بخش این لانچر ده مگابایتی هستند.

Evie Launcher

Evie Launcher

سازنده: .Evie Labs Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.1 مگابایت زبان:

Buzz Launcher

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: تنظیمات شخصی‌سازی قدرتمند، ژست‌های خوب حرکتی

Buzz Launcher انتخاب کسانی است که دوست دارند روی تمام جزئیات یک لانچر تسلط داشته باشند. با دانلود و نصب این لانچر، می‌توانید به چیزی قریب به ۷۰۰ هزار هوم اسکرین دسترسی داشته باشید که توسط کاربران دیگر ساخته شده‌اند.

حتی می‌توانید هوم اسکرین اختصاصی خودتان را هم به اشتراک بگذارید. Buzz Launcher دارای قفل کننده اپلیکیشن‌ها و RAM Cleaner هم هست، و تعداد قابل توجهی ژست حرکتی دارد که جابجایی در محیط لانچر را آسان کرده‌اند.

یک خصوصیت جالب باز لانچر هم  “Screen Effects” نام دارد که چیزی است شبیه به والپیپرهای زنده، با این تفاوت که به جای عوض کردن تصویر همان والپیپر قدیمی‌تان را با افکت‌های انیمیشنی به جنب و جوش و تحرک می‌اندازد.

Buzz Launcher

Buzz Launcher

سازنده: Buzz Launcher Team قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.5 مگابایت زبان:

Apex Launcher

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: لانچر سبک، مناسب برای تبلت و موبایل، دسته‌بندی‌های متنوع برای اپلیکیشن‌ها

شاید همه Apex Launcher را دوست نداشته باشند، ولی آن‌هایی که به دسته‌بندی اپ‌ها اهمیت می‌دهند مطمئنا جزو طرفداران آن خواهند بود. پشتیبانی از هزاران تم متنوع و رایگان و پکیج‌های آیکن شخص ثالث جزو خصوصیات برجسته این لانچر ۴ مگابایتی به شمار می‌آیند.

اپکس لانچر بسیار سبک و ساده‌ای است و روی تبلت‌ها هم عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد. با آن می‌توانید ۹ صفحه قابل شخصی‌سازی در هوم اسکرین داشته باشید و اپلیکیشن‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید را از جلوی دید پنهان کنید.

اپلیکیشن‌ها در اپکس بر اساس عنوان، تاریخ نصب و میزان استفاده طبقه‌بندی می‌شوند. همچنین با خرید نسخه Pro، می‌توانید به تعداد گسترده‌ای ژست حرکتی قابل شخصی‌سازی دسترسی داشته باشید.

Apex Launcher

Apex Launcher

سازنده: Android Does قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.5 مگابایت زبان:

Smart Launcher 5

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: یکی از چشم‌نوازترین لانچرها از لحاظ بصری، مناسب برای استفاده یک دستی، حالت Immersive Mode برای پنهان کردن نوار ناوبری

بدون شک یکی از قدرتمندترین و در عین حال، به‌روزترین لانچرهای اندرویدی. مهم‌ترین ویژگی اسمارت لانچر ۵ که باعث شده خیلی‌ها به سراغش بروند، ظاهر منحصر به فرد و زیبایی است که به اندروید می‌دهد.

هر چند فهرست امکانات هم به خودی خود وسوسه کننده‌اند: تم امبینت (که رنگ‌هایش برای مچ شدن با والپیپر تغییر می‌کنند)، آیکن‌های تطبیق‌پذیر به سبک اندروید اوریو، چینش خودکار اپ‌ها در پوشه‌های مجزا و جستجوی هوشمند از جمله این موارد هستند.

اگر به امنیت اپ‌ها اهمیت می‌دهید، اسمارت لانچر اجازه می‌دهد رویشان قفل بگذارید. ضمنا تعویض خودکار والپیپر و وجود صدها تم رایگان هم می‌توانند دلایلی باشند که اسمارت لانچر را به عنوان لانچر محبوبتان انتخاب کنید.

Smart Launcher 5

Smart Launcher 5

سازنده: Smart Launcher Team قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.2 مگابایت زبان:

EverythingMe

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: دسترسی سریع به مخاطبین، پوشه‌بندی هوشمند، پیش‌بینی اپ‌هایی که مورد نیاز شماست

EverythingMe شاید خیلی شناخته شده نباشد، اما باید برایتان جالب باشد که بدانید که تا امروز نزدیک به ۱۰ میلیون دانلود داشته. بخش زیادی از این موفقیت، مرهون استفاده درست و به جا از هوش مصنوعی بوده است.

این لانچر اندرویدی اپلیکیشن‌ها را به طور هوشمندانه برایتان دسته‌بندی می‌کند. به عنوان مثال، همه پیام‌رسان‌ها در یک پوشه قرار می‌گیرند تا به آن‌ها دسترسی راحتی داشته باشید. هر چند خصوصیت جذاب‌تر دیگری‌ هم وجود دارد که نمی‌توانید از آن غافل باشید: Prediction Bar.

این قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی، عادات استفاده‌تان از اپ‌ها را ردیابی می‌کند تا بعدا بتواند یک سری کارها را سر زمان مناسب به شما پیشنهاد بدهد. ضمنا EverythingMe از معدود لانچرهایی هم هست که دانلود «اپلیکیشن‌های جدید» در پلی استور را هم به شما پیشنهاد می‌دهد.

EverythingMe Launcher

EverythingMe Launcher

سازنده: Everything_Me قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20.4 مگابایت زبان:

Microsoft Launcher

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: والپیپرهای تعویض‌شونده از بینگ، همگام‌سازی عالی با ویندوز و سایر محصولات مایکروسافت

مایکروسافت لانچر ادای دین ردموندی‌ها به کاربرانیست که سال‌ها از محصولات این شرکت استفاده می‌کرده‌اند. با سقوط ویندوزفون، این مایکروسافت لانچر است که ارتباط ردموندی‌ها با کاربران موبایل را زنده نگه داشته و انصافا تا امروز یکی از قدرتمندترین لانچرهای اندرویدی بوده است.

امکان پین کردن مخاطبین، تنظیمات شخصی‌سازی خوب (از جمله ژست‌های حرکتی) و البته یک فید شخصی همیشه به‌روز برای دنبال کردن خبرها و وضعیت آب و هوا از جمله امکانات خوب این لانچر هستند.

البته نباید بهترین خصوصیت مایکروسافت لانچر را فراموش کنیم که چیزی نیست جز Continue on PC. به لطف همگام‌سازی مایکروسافت اکانت، می‌توانید عکسی را در لانچر باز کنید و بلافاصله آن را در رایانه ویندوزی‌تان ببینید. این خصوصیت عالی برای اسناد آفیس هم کاربرد دارد.

Microsoft Launcher

Microsoft Launcher

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24.5 مگابایت زبان:

ADW Launcher 2

هشت لانچر برتر اندروید

ویژگی‌های برجسته: سریع و سبک، امکانات شخصی‌سازی زیاد، شباهت به اندروید خالص

همه سلایق ADW Launcher را نمی‌پسندند اما اگر به دنبال لانچری با ظاهر ساده و امکانات زیاد می‌گردید، مطمئنا آن را دوست خواهید داشت. ظاهر ADW Launcher طوری طراحی شده که به اندروید خالص بیشترین شباهت را داشته باشد.

با این تفاوت که گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری در اختیار دارید. تم رنگی این لانچر می‌تواند بسته به والپیپری که گذاشته‌اید به طور پویا تغییر کند، و به جز این تم‌های زیادی هستند که می‌توانید به طور رایگان دانلودشان کنید.

نوتیفیکیشن بج که یکی از خصوصیات خوب اندرویدهای جدید است با ADW Launcher به دیوایس‌های قدیمی‌تر می‌آیند. همچنین این لانچر یک ادیتور خوب برای ویجت‌ها هم دارد تا بتوانید آن‌ها را با سلیقه خودتان همشکل و همسو سازید.

ADW Launcher 2

ADW Launcher 2

سازنده: AnderWeb قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.6 مگابایت زبان:

لانچر محبوب شما تا بدین جای سال ۲۰۱۸ چه بوده؟ آیا اصلا از لانچر استفاده می‌کنید یا اعتقاد دارید که رام پیش فرض سیستم عامل برایتان کافیست؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    نوا لانچر واقعا خوبه و امکانات مورد نیاز یک لانچر رو به ارمغان میاره.
    من آخرین باری که مایکروسافت لانچر رو نصب کردم یه مقدار میزان دسترسی هاش برام نگران کننده بودن و نهایتا پاکش کردم و برگشتم به نوا لانچر.
    ممنون به خاطر معرفی لانچر ها

  • amir rahimi
    amir rahimi | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    یک کمبود تو مایکروسافت لانچر پیدا شد. یک اپی رو اگر از توی اپ دراور هاید کنیم از همه جا هاید میشه! ینی نمیشه تو هوم داشته باشیمش ولی تو اپ دراور نه!

  • amir rahimi
    amir rahimi | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    سالهاست مشتری نوا لانچرم. گوشیم چند بار عوض شده ولی نوا لانچر نه. الان مایکروسافت لانچر رو نصب کردم خیلی خوشم اومد ازش. شاید دیگه از نوا دست بکشم

مطالب پیشنهادی