ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هرآنچه باید درباره گلکسی تب اس 4 می دانستیم فاش شد

هنوز دو ماه تا عرضه تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی تب اس 4 باقی مانده و دانشی که تا به امروز از آن داشتیم، از طریق افشای چند رندر و لیست جوازهای صادر شده از سوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

هنوز دو ماه تا عرضه تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی تب اس 4 باقی مانده و دانشی که تا به امروز از آن داشتیم، از طریق افشای چند رندر و لیست جوازهای صادر شده از سوی رگولاتوری FCC به دست آمده بود. بنچمارک های اولیه هم بخشی از مشخصات سخت افزاری را فاش نمودند اما وب سایت سم موبایلز اخیراً مشخصات کامل این تبلت را منتشر کرده است.

همانطور که انتظار می رفت، گلکسی تب اس 4 پنل امولدی 10.5 اینچی با نسبت ابعاد 16:10 داشته و رزولوشن 2560x1600 را به نمایش در می آورد. قلب تپنده دستگاه، چیپست پرچمدار سال پیش کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835 است و 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات آن به شمار می آیند. یک پورت USB 3.1 روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دوربین های اصلی و سلفی، به ترتیب از سنسوری 13 و 8 مگاپیکسلی بهره می برند.

گلکسی تب اس 4

تبلت مورد انتظار سامسونگ قرار است به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه شود و یک باتری 7300 میلی آمپر ساعتی را نیز در خود جای داده. علاوه بر قابلیت های صوتی بهینه AKG، تبلت مورد اشاره از پلتفرم DeX هم پشتیبانی می کند و با اتصال آن به یک نمایشگر خارجی، می توانید تجربه ای شبیه به پی سی های خانگی داشته باشید.

گلکسی تب اس 4 قرار نیست حسگر اثر انگشت داشته باشد و سامسونگ تصمیم گرفته این بار به سراغ اسکنر عنبیه چشم برود که پیشتر صرفاً در اسمارت فون های این کمپانی مشاهده شده بود. در نهایت باید افزود که سامسونگ یک استایلوس S Pen جدید برای تبلت خود توسعه داده؛ هرچند که نمی دانیم مثل قلم گلکسی نوت 9 از اتصالات بلوتوث هم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. تب اس 4 احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA 2018 معرفی شده و در دو رنگ خاکستری و مشکی به دست طرفداران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی