ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد زیادی آیفون‌ 10روی دست اپل باقی مانده است

به تازگی گزارش شده اپل مقادیر بسیار زیادی از آیفون‌ 10 را در انبارهایش ذخیره کرده که این مقدار تقریباً ۳ برابر آیفون‌هایی است که تا به حال روانه بازار جهانی شده است. این مسئله ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

به تازگی گزارش شده اپل مقادیر بسیار زیادی از آیفون‌ 10 را در انبارهایش ذخیره کرده که این مقدار تقریباً ۳ برابر آیفون‌هایی است که تا به حال روانه بازار جهانی شده است.

این مسئله در صورت درست بودن، می‌تواند بسیار عجیب باشد چرا که پیش از این کمپانی کوپرتینویی در زمینه‌ی پیش بینی میزان فروش خود بسیار مطلوب عمل کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که پس از گذشت ۹ ماه از آغاز فروش آیفون 10، هنوز نتوانسته میزان تقاضای بازار را برای این تلفن هوشمند به طور دقیق تخمین بزند.

آیفون‌ 10

البته در این گزارش اشاره شده که تمامی این گوشی‌ها، پروسه‌ی تولید را به پایان نبرده‌‌اند. بدین صورت که در انبار اپل شاسی‌هایی تمام شده و مجموعه‌ای از اجزای تشکیل دهنده‌ی موبایل کنار هم جمع آوری شده اند.

دیجی تایمز گزارش می‌دهد:

«شرکت‌های زنجیره‌ی تولید اپل خاطر نشان کرده‌اند که قادرند به درخواست این کمپانی برای تجهیز انبارش عمل کرده و قطعات بیشتری تولید کنند اما به نظر می رسد که این بار اپل با مشکل فروش مواجه شده است.»

البته در ادامه این گزارش، اشاره شده که فرآیند تولید و فروش محصولات اپل تاثیری روی عملکرد کلی این اسمارت فون‌ها نگذاشته و کمپانی کوپرتینویی می‌تواند از قطعات باقی مانده برای تولید نسل بعد آیفون‌هایش استفاده کند.

آیفون‌ 10

بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند آیفون‌های سال ۲۰۱۸ می توانند میزان فروش محصولات اپل را آنچنان بالا ببرند که انبار تجهیزات این شرکت خالی شده و دیگر قطعات غیر قابل استفاده در آن وجود نداشته باشد.

پیش از این مشخص شده که کمپانی کوپرتینویی قصد دارد تقریباً در اواخر تابستان سه مدل آیفون جدید معرفی کند؛ یک جایگزین برای آیفون 10 شاید با نام آیفون 11 یا آیفون Xs، نسخه پلاس با نمایشگر 6.4 یا 6.5 اینچی با نام احتمالی Xs پلاس یا 11 پلاس و در نهایت یک آیفون ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگری 6.1 اینچی از نوع LCD که شاید آیفون 9 نام داشته باشد.

 

تماشا کنید: اپل تصویربرداری صحیح از مسابقات فوتبال را با دوربین آیفون X آموزش می دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی