ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رونالدو روی جلد فیفا 19ماند؛ این بار در لباس یوونتوس

یکی از ابهامات بزرگ در رابطه با انتقال جنجالی کریستیانو رونالدو به باشگاه یوونتوس این بود که حال بر سر باکس آرت فیفا 19 که این بازیکن را با پیراهن رئال مادرید به تصویر می ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۰:۲۴

یکی از ابهامات بزرگ در رابطه با انتقال جنجالی کریستیانو رونالدو به باشگاه یوونتوس این بود که حال بر سر باکس آرت فیفا 19 که این بازیکن را با پیراهن رئال مادرید به تصویر می کشید، چه می آید.

حال و در شرایطی که ساعاتی پیش رونالدو رسماً به یوونتوس پیوست، الکترونیک آرتز با انتشار ویدیویی از او در لباس یوونتوس رونمایی کرد.

رونالدو در این ویدیو کنار دیگر ستارگان بانوی پیر خودنمایی می کند و مطابق انتظارات شماره محبوب خود یعنی عدد 7 را انتخاب کرده است. پیوستن رونالدو به یوونتوس باعث افزایش سهام این باشگاه در بازارهای بورس شده و حضورش روی جلد فیفا 19 به عنوان محبوب ترین بازی ورزشی، قطعاً اتفاقات مثبتی را برای یوونتوس رقم خواهد زد.

رونالدو

جدا از بحث تصویر روی جلد، یکی از مشکلاتی که با انتقال دور از انتظار رونالدو به وجود آمده مربوط به بخش داستانی فیفا 19 می شود که قرار بود طی آن الکس هانتر جوان به عنوان کاراکتر اصلی این بخش به همراه رونالدو و باشگاه رئال مادرید موفق به کسب جایزه لیگ قهرمانان اروپا شود و احتمالاً این قسمت از سناریو بازی حذف شده یا به طور کامل تغییر خواهد کرد.

با اضافه شدن لیگ قهرمانان اروپا و وعده های الکترونیک آرتز، انتظار برای نسخه جدید فیفا سخت تر از همیشه شده. طبق گفته های سازندگان بازی، جدا از پیشرفت های گرافیکی فیفا 19 نسبت به نسخه های پیشین این سری، شاهد تکامل بخش هایی مانند دستورات تاکتیکی و کنترل طبیعی توپ خواهیم بود.

در انتها باید گفت که فیفا 19 در 6 مهر پاییز جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. انتظار می رود که در هفته های جاری اولین ویدیو رسمی از گیم پلی فیفا 19 منتشر شده و تاریخ عرضه دمو رایگان این بازی نیز مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی