ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جستجوی بصری به نسخه iOS مایکروسافت اِج هم اضافه شد

چند هفته پیش مایکروسافت از حضور قابلیت «جستجوی بصری» (Visual Search) برای اپلیکیشن بینگ، لانچر مایکروسافت و ورژن اندروید مرورگر اج پرده برداشت و حالا با توجه به تاییدیه جدید ردموندی‌ها نسخه آزمایشی iOS این مرورگر هم به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

چند هفته پیش مایکروسافت از حضور قابلیت «جستجوی بصری» (Visual Search) برای اپلیکیشن بینگ، لانچر مایکروسافت و ورژن اندروید مرورگر اج پرده برداشت و حالا با توجه به تاییدیه جدید ردموندی‌ها نسخه آزمایشی iOS این مرورگر هم به این جمع پیوسته است. بنابراین تسترهای بتا اج می‌توانند جستجوی بصری را روی آی دیوایس‌ها امتحان کنند.

جستجوی بصری مبتنی بر موتور جستجوی بینگ بوده و با استفاده از عکس‌هایی که کاربر می‌گیرد اطلاعات و لینک‌هایی به او می‌دهد. مثلا فرض کنید یک جفت کفش دیده‌اید و نه تنها اطلاعاتی از آن ندارید بلکه نمی‌دانید از کجا این پوشیدنی را بخرید. حالا کافیست گوشی را از جیب دربیاورید، از کفش عکس بگیرید و آن را در بینگ آپلود کنید تا تمام جزییات مورد نیاز از کفش را به دست بیاورید.

اما در کنار Visual Search مایکروسافت چند ویژگی دیگر به بتا iOS مرورگر خود اضافه کرده است: سرعت جستجوی لینک‌هایی که قبلا کپی کرده‌اید به کمک قابلیت جدید Paste and Search افزایش یافته، کاربرانی که اکانت کاری یا مدرسه دارند می‌توانند فعالیت‌هایشان در نسخه موبایل را روی تایم لاین ویندوز 10 ببینند و با امنیت بیشتری به سایت‌های داخلی سر بزنند.

بد نیست بدانید بین این قابلیت‌ها، Paste and Search تنها ویژگی به حساب می‌آید که هنوز در دسترس کاربران اندرویدی اج قرار نگرفته است. همچنین هنوز مشخص نشده که ویژگی‌های نسخه آزمایشی اج برای آی‌دیوایس‌ها چه زمانی به ورژن پایدار برنامه می‌آیند و باید منتظر جزییات بیشتر از سوی ردموندی‌ها بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی