ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۱۸
تکنولوژی

تصویر منتسب به پنل شیشه ای آیفون های ۲۰۱۸ برخی شایعات را تایید می کند

اپل احتمالا در ماه های آینده از سه مدل آیفون جدید رونمایی می کند که شامل آیفون ۱۰ جدید، ۱۰ پلاس و نسخه بهره مند از پنل LCD خواهد بود. اخیرا دو منبع شناخته شده Venya ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۳

اپل احتمالا در ماه های آینده از سه مدل آیفون جدید رونمایی می کند که شامل آیفون ۱۰ جدید، ۱۰ پلاس و نسخه بهره مند از پنل LCD خواهد بود.

اخیرا دو منبع شناخته شده Venya Geskin و SlashLeaks از طریق توییتر تصاویری منتسب به پنل شیشه ای نمایشگرهای این سه مدل را منتشر کرده اند که می توان آن را مهر تاییدی بر توسعه آیفون های ۲۰۱۸ در نظر گرفت، چرا که این دو منبع در پیش بینی اطلاعات موبایل ها پیش از رونمایی سابقه خوبی دارند.آیفون های ۲۰۱۸در این تصویر کوچکترین پنل به نسخه جدید آیفون ۱۰ اختصاص دارد که بدنه و سایز آن احتمالا ثابت می ماند. پنل وسط هم به آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD، بدنه آلومینیومی و دوربین معمولی مربوط می شود که برای تسخیر بازارهای کوچکتر تولید می شود. انتظار می رود این مدل قیمتی بین ۵۵۰ تا ۸۰۰ دلار داشته باشد، هرچند که بر اساس نظرسنجی های فعلی تنها ۱۳ درصد کاربران به خرید آن علاقه نشان داده اند.

پیش از این تصور می شد که ضخامت حاشیه های نمایشگر آیفون با پنل LCD بیش از دو مدل دیگر باشد و حالا این تصویر میزان این تفاوت را بهتر مشخص کرده است. توسعه نمایشگر بدون حاشیه با پنل LCD به فناوری های خاصی نیاز دارد که اپل در حال توسعه آنهاست.آیفون های ۲۰۱۸بزرگترین پنل در سمت راست هم چیزی جز آخرین لایه حفاظتی آیفون ۱۰ پلاس در برابر ضربات نیست. این موبایل احتمالا همان قابلیت های آیفون ۱۰ ولی در ابعاد بزرگتر را به ارمغان خواهد آورد.

در صورتی که این تصویر واقعا به آیفون های ۲۰۱۸ اختصاص داشته باشند نه تنها نخستین قطعه کلیدی افشا شده از آنها محسوب می شود بلکه نشانگر تعبیه بریدگی نمایشگر و مجموعه ای از سنسورهای در این موبایل ها است. از اینرو احتمالا در آیفون های ۲۰۱۸ به جای تاچ آیدی شاهد تعبیه سیستم شناسایی چهره Face ID خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی