ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی مشخصات و تاریخ عرضه ال جی V40 لو رفت

به نظر می رسد که ال جی مسیر سونی را در پیش گرفته و به عرضه چهارمین پرچمدار خود بعد از V30S، جی 7 و V35 ThinQ نزدیک می شود. رسانه های کره ای امروز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۱

به نظر می رسد که ال جی مسیر سونی را در پیش گرفته و به عرضه چهارمین پرچمدار خود بعد از V30S، جی 7 و V35 ThinQ نزدیک می شود. رسانه های کره ای امروز بسیاری از مشخصات سخت افزاری دستگاه را فاش کردند و مدعی شده اند که بعد از معرفی در ماه سپتامبر، ال جی V40 در ماه اکتبر از راه خواهد رسید. این یعنی ال جی یکبار دیگر استراتژی خود با V30 را تکرار می کند و با هدف حفظ فاصله از گلکسی نوت 9 سامسونگ، طی نمایشگاه IFA آگوست رونمایی نمی شود.

ال جی همچنین می خواهد فاصله اش را با اپل حفظ کند؛ رقیب قدری که سه آیفون جدید برای معرفی در اواسط یا اواخر ماه اکتبر دارد. ظاهرا ال جی می خواهد در میان این دو غول بازار اسمارت فون جایی برای خود بیابد و در تاریخی عرضه شود، که هیچ تداخلی با رقبا نداشته و پای V40 را به هیاهوهای رسانه ای و مقایسه ها باز نمی کند.

با مشخصاتی که اخیراً از دستگاه فاش شده، بعید است که V40 بازهم زیر سایه سنگین اپل و سامسونگ باشد. این موبایل قرار است به همراه دوربین اصلی سه گانه (با سه سنسور 20، 16 و 13 مگاپیکسلی) از راه برسد و احتمالاً تنها موبایلی باشد که هم از «زاویه فوق عریض» و «سوپر تله فوتو» پشتیبانی می کند. اما این یعنی که شاهد زوم اپتیکال 3 برابری، درست مانند آنچه P20 Pro ارائه می کند خواهیم بود؟ در گزارش های اشاره ای به این موضوع نشده است.

دو دوربین جلویی، برای اسکن سه بعدی چهره به کار خواهند رفت؛ درست مثل آیفون 10، اوپو فایند اکس و شیائومی می 8. بنابراین ال جی V40 مجموعاً میزبان 5 دوربین خواهد بود.در نهایت گفته می شود که نمایشگر OLED دستگاه، بیشتر از 90 درصد از پنل جلویی را می پوشاند و همراه با بریدگی نمایشگر، نسبت بدنه به نمایشگر بالایی خواهد داشت.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۷ تیر ۱۳۹۷

    الجی و هوآوی عدل ندارن مثلا سری p و سری G پرچمدارای معمولی هستن ولی وقتی نسل جدید سری mate و v میاد انقلاب میکنه و آوانگاردِ کلا

مطالب پیشنهادی