ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

محیط پویای بازی Ghost Of Tsushima غافلگیرتان می کند

بدون شک، باید بازی Ghost Of Tsushima را در لیست مورد انتظارترین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 4 قرار داد. این‌طور که به نظر می‌رسد، استودیو ساکر پانچ که وظیفه‌ی ساخت این بازی را بر عهده ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

بدون شک، باید بازی Ghost Of Tsushima را در لیست مورد انتظارترین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 4 قرار داد. این‌طور که به نظر می‌رسد، استودیو ساکر پانچ که وظیفه‌ی ساخت این بازی را بر عهده دارد، تمرکز ویژه‌ای روی جزئیات این بازی از جمله محیط‌های آن خواهد داشت.

جیسون کانل، کارگردان هنری بازی Ghost Of Tsushima، در مصاحبه اخیر خود با نشریه GamesTM، به صحبت درباره‌ی جنبه‌های مختلف این بازی پرداخته است. طبق گفته های او، اعضای استودیو ساکر پانچ از مراحل اولیه‌ی توسعه در تلاش هستند تا محیط‌هایی را خلق کنند که به تمامی تصمیمات و کارهای کاربر واکنش نشان می‌دهند.

کانل در این باره گفت: «متحرک ساختن جزئیات محیطی که در دنیای واقعی هم متحرک هستند، از همان ابتدای توسعه‌ هدف بسیار بلند پروازانه‌ای بوده است که خوشبختانه در حال دستیابی به آن هستیم. وقتی در محیط‌های بازی قدم می‌گذارید، ناگهان متعجب خواهید شد و با خود خواهید گفت: خدای من! همه‌ چیز در اطراف من در حال حرکت است!»

بازی Ghost Of Tsushima

با در نظر گرفتن این نکته که بازی Ghost Of Tsushima در سبک جهان باز است، آزادی عمل در انجام ماموریت یک فاکتور بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود. کانل نیز در بخش دیگری از مصاحبه‌، به صحبت درباره‌ی این موضوع پرداخت و گفت بازی به کاربر اجازه خواهد داد تا روش دلخواه خود را برای انجام ماموریت‌ها انتخاب کند: «افرادی هستند که روش سامورایی‌ها را انتخاب می‌کنند؛ این دسته وارد میدان نبرد می‌شوند و دشمنان خود را به مبارزه دعوت می‌کنند. افراد دیگری نیز هستند که ترجیح می‌دهند همانند یک شبح عمل کنند. بازی Ghost Of Tsushima برای هر دو گروه انتخاب مناسبی است و این موضوع نیز در مواجه‌ها ماموریت‌ها کاملاً قابل درک خواهد بود.»

در رویداد E3 2018، ویدیویی از بازی Ghost Of Tsushima به نمایش درآمد که بسیاری گمان کردند که این عنوان، یک بازی هک اند اسلش است اما یکی از مدیران ساکر پانچ نیز در گفتگویی پیرامون سبک بازی، این موضوع رد کرده و سبک جدیدترین ساخته‌ ساکرپانج را Brawler (یا Beat 'em up) می داند: «سبک بازی Brawler  است و مهارت محور بودن آن از تعدادی جهات را نیز دیدید. هسته‌ اصلی بازی همانند چیزی است که در دمو مشاهده‌ کردید؛ شخصیت اصلی با سه سرباز وارد مبارزه می‌شود و با دانستن اینکه در شرایط خطرناکی قرار دارد، باید عملکرد بسیار بهتری از آن سرباز‌ها از خود نشان دهد. با در نظر گرفتن این نکات، کاملاً اشتباه است که چنین نظری راجع به سبک بازی داشته باشید.»

در پایان، لازم به ذکر است که هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Ghost Of Tsushima اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی