ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیف ۷۰ درصدی اتاقک برای استارتاپ‌های حاضر در الکام استارز

بیشتر از ۴۰۰ استارتاپ در نمایشگاه الکامپ ۲۴ و الکام استارز حاضر می‌شوند که بخشی از آنها، از شهرهای مختلف برای حضور در این رویداد و ارائه خدماتشان به تهران سفر می‌کنند. اکنون اتاقک، سامانه اجاره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۷

بیشتر از ۴۰۰ استارتاپ در نمایشگاه الکامپ ۲۴ و الکام استارز حاضر می‌شوند که بخشی از آنها، از شهرهای مختلف برای حضور در این رویداد و ارائه خدماتشان به تهران سفر می‌کنند. اکنون اتاقک، سامانه اجاره محل اقامت در سفر، خبر می‌دهد که برای تسهیل اقامت این استارتاپ‌ها در تهران، ۷۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

«ارسلان فرهادکوهی»، مدیر بازاریابی اتاقک در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که چندین اقامتگاه برای استارتاپ‌های حاضر در الکامپ انتخاب شده‌اند: «استارتاپ‌هایی که در الکام استارز غرفه دارند، می‌توانند با کد پیگیری که از نمایشگاه و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دریافت کرده‌اند، ۷۰ درصد در اجاره‌ محل اقامت تخفیف بگیرند و محدودیت قیمت نیز وجود ندارد.» او اشاره می‌کند که این تخفیف ۷۰ درصدی، صرفاً برای اقامتگاه‌هایی است که برای این رویداد در سایت اتاقک مشخص شده‌اند.

پیش از این سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از استارتاپ‌ها دعوت کرده بود خدماتی که دارند را در نمایشگاه الکامپ ارائه دهند و اکنون نیز این خدمت از سوی اتاقک، در همین راستا انجام می‌شود. فرهادکوهی همچنین می‌گوید که هزینه این سهم ۷۰ درصدی از اجاره محل اقامت، از سوی خود اتاقک پرداخت می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، امسال در تاریخ ۶ الی ۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و استفاده از تخفیف اتاقک نیز در همین بازه زمانی امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره پشتیبانی اتاقک ۲۶۷۰۲۲۱۷ (۰۲۱) تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی