ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر داستانی Call of Duty: Black Ops 4 Zombies را اینجا ببینید [تماشا کنید]

اکتیویژن تریلر جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده که اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می دهد. همان طور که احتمالاً می دانید، در بلک آپس 4 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

اکتیویژن تریلر جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده که اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می دهد. همان طور که احتمالاً می دانید، در بلک آپس 4 برای اولین بار در تاریخ سری کال او دیوتی خبری از بخش داستانی نخواهد بود و سازندگان این عنوان قصد دارند تا با تمرکز بیشتر روی قصه بخش زامبی این کبود را پوشش دهند.

طی این تریلر کاراکترهای این بخش از بازی در کشتی تفریحی بزرگی با نام Voyage of Despair مشغول از بین بردن زامبی ها با استفاده از روش های گوناگونی، از شمشیر گرفته تا تیراندازی زیر آب هستند و با رخ دادن اتفاقاتی با سفر در زمان، ماجراجویی خود را در رم باستان ادامه می دهند. داستان از این قرار است که طلسمی با نام «جادوی سیاه» در جلد انسان ها رفته و آن ها را به زامبی های عجیب و غریبی تبدیل می کند.

آن طور که از شواهد پیداست، تنوع سلاح ها نسبت به گذشته بیشتر شده و مبارزات هم چالش برانگیز تر شده اند. زامبی های مختلفی در بازی حضور دارند و طی مراحل بازی، حتی ممکن است مجبور به درگیر شدن با حیوانات عظیم الجثه ای هم شوید.

بازی Call Of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر ماه پاییز جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. مدتی پیش مشخص شد که برای دسترسی به DLC های این بازی باید تمام آن ها را یکجا خریداری کنید و همین موضوع باعث واکنش های منفی عده زیادی نسبت به ناشر این عنوان یعنی کمپانی اکتیویژن شده بود.

استودیو Treyarch قول داده است تا با ارائه یک تجربه آنلاین لذت بخش و اضافه کردن حالت بتل رویال به سری کال او دیوتی، طرفداران همیشگی این فرنچایز را راضی کند.

تا چه اندازه به موفقیت این عنوان امیدوار هستید؟ این موضوع را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی