ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10
تکنولوژی

گلکسی اس 10، نوت 10 و گلکسی A به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند؟

تا پیش از این گمانه زنی های بسیاری مطرح شده که بر اساس برخی از آنها گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره مند خواهد بود، در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۳

تا پیش از این گمانه زنی های بسیاری مطرح شده که بر اساس برخی از آنها گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره مند خواهد بود، در حالی که برخی دیگر به خلاف این موضوع اشاره داشتند. اکنون یکی از افشاگران به نام «IceUniverse» ادعا کرده که علاوه بر گلکسی اس 10، گوشی های گلکسی A و گلکسی نوت 10 نیز از این قابلیت بهره مند خواهند بود.

بنا بر این ادعا گفته شده که حسگر اثر انگشت به جای اپتیکال از نوع الترا سونیک خواهد بود و همان طور که پیش از این نیز گزارش شده بود، توسط کوالکام تولید خواهد شد. به گفته وبسایت GSM Arena حسگرهای الترا سونیک می توانند با نمایشگرهایی به غیر از OLED نیز به خوبی کار کنند.

در عین حال برخلاف حسگرهای اپتیکال که تصویری دو بعدی از اثر انگشت را تهیه می کنند، نمونه های الترا سونیک تصویر 3 بعدی را ثبت می کنند و به این ترتیب دقت آنها بالاتر از نمونه های اپتیکال خواهد بود.

گلکسی اس 9

IceUniverse همچنین ادعا کرده که گلکسی اس 10 در 3 مدل با نمایشگرهای 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی روانه بازار خواهد شد که هر سه آنها از نمایشگرهای سوپر امولد بهره خواهند برد. با این حال از بین این سه تنها دو مدل بزرگتر به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز خواهند بود.

از یک سال پیش به این طرف گوشی های سری گلکسی A قابلیت هایی از سری گلکسی اس را به ارث برده اند. به این ترتیب شاید در آینده شاهد راه یافتن فناوری های جدیدی از جمله حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر به این سری از گوشی های میان رده سامسونگ باشیم.

 

تماشا کنید: نمایش آثار Mr. Doodle با 132 دستگاه گلکسی نوت 8 روی دیوار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی