ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از دنیای Cyberpunk 2077 منتشر شد؛ چهره تاریک تکنولوژی

کمپانی سی دی پراجکت رد با انتشار تریلری از بازی سایبرپانک 2077 بسیار خوش درخشید و این عنوان از همین حالا یکی از مورد انتظارترین بازی های سال های آتی محسوب می شود. جالب است ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

کمپانی سی دی پراجکت رد با انتشار تریلری از بازی سایبرپانک 2077 بسیار خوش درخشید و این عنوان از همین حالا یکی از مورد انتظارترین بازی های سال های آتی محسوب می شود.

جالب است بدانید که سایبرپانک به یک IP جدید محسوب نمی شود و کارگردان قسمت فعلی یعنی مایک پوند اسمیت در سال 1988 عنوانی با نام سایبرپانک 2020 را با همکاری کمپانی R. Talsorian Games عرضه کرده است. او در جدیدترین مصاحبه خود با وب سایت گیم اسپات اطلاعات تازه ای از بازی جدید و ارتباط میان این دو عنوان را بیان می کند.

به گفته او، در سایبرپانک با دنیای سیاهی روبرو هستیم که در تکنولوژی غرق شده و در حال سقوط است. همین موضوع و تاریخچه سایبرپانک تاثیر مستقیمی روی کلاس بندی های بازی گذاشته اند.

پونداسمیت همچنین اعلام کرده که سایبرپانک دارای المان های جدید مخصوص به خود است. برای مثال کلاس Rockerboys در بازی وجود دارد که اعضای آن در واقع موسیقی دان هایی هستند که نقش مهمی در سرنوشت جامعه را ایفا می کنند. ظاهراً این افراد با الهام گرفتن از گروه راک ایرلندی U2 و سری فیلم های Mad Max خلق شده اند.

سایبرپانک 2077

او همچنین با رضایت از نحوه نمایش بازی طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2018، این موضوع را اعلام کرد که تمام آن چیزی که در این تریلر مشاهده کردیم، در واقع بخشی از بازی بوده و توسط موتوری که سایبرپانک با آن ساخته می شود، رندر شده است.

در ضمن باید به این نکته اشاره کرد که او قبل از ملاقات با سران سی دی پراجکت شخصاً روی ادامه عنوان قبلی خودش یعنی سایبرپانک 2020 مشغول کار بوده و آن عنوان در دوره زمانی متفاوتی نسبت 2077 در جریان بوده و Cyber Punk Red نام داشته است.

سایبرپانک 2077 را می توان یک بازی شوتر نقش آفرینی دانست. قرار است طی نمایشگاه گیمزکام اولین نمایش عمومی از گیم پلی این عنوان را شاهد باشیم و در ضمن هنوز هم تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی تعین نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۷ تیر ۱۳۹۷

    انتظار برای سایبرپانک واقعا سخته.
    امیدوارم به 2020 نیفته و همون 2019 عرضه کنن.

مطالب پیشنهادی