ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امتیاز قابل قبول دوربین وان پلاس ۶ در DxOMark

وان پلاس ۶ یکی از گام های مهم چینی ها برای رقابت با کمپانی های شناخته شده در زمینه دوربین موبایل است. وان پلاس یکی از بازیگرانی است که در سال های اخیر با ارائه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

وان پلاس ۶ یکی از گام های مهم چینی ها برای رقابت با کمپانی های شناخته شده در زمینه دوربین موبایل است.

وان پلاس یکی از بازیگرانی است که در سال های اخیر با ارائه موبایل های مجهز به سخت افزارهای قدرتمند با قیمت کم سعی کرده اسم و رسمی برای خود دست و پا کند، با این حال یکی از نقاط ضعف محصولات آنها دوربین بوده که علی رغم ارائه بروزرسانی نرم افزاری حرف چندانی برای گفتن نداشت.

آخرین پرچمدار آنها یعنی وان پلاس ۶ دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.7 دارد. لرزشگیر اپتیکال تصویر بار دیگر راه خود را به پرچمدار چینی ها باز کرده و پیکسل های بزرگتر دوربین نیز به بهبود عملکرد در شرایط کم نور منجر می شود.دوربین وان پلاس ۶اخیرا DxOMark نتایج آزمایش های خود روی این موبایل را منتشر کرده که حاکی از امتیاز قابل قبول برای دوربین وان پلاس ۶ است.

این موبایل در بخش عکسبرداری موفق به کسب ۱۰۰ امتیاز شده که بخشی از آن مدیون افکت زیبای بوکه است. با این حال دوربین مذکور عاری از مشکل هم نبوده، برای مثال می توان به وجود سایه های اضافی یا نویز در رنگ های یکپارچه مثل آبی آسمان اشاره کرد که البته در موبایل های گرانبهاتر هم به چشم می خورند.دوربین وان پلاس ۶دوربین وان پلاس ۶ هم مثل بسیاری از موبایل های دیگر در بخش فیلمبرداری عملکردی ضعیف تر دارد. فوکوس خودکار سریع، رنگ های واضح در شرایط نوری مختلف و فلاش قدرتمند امتیاز ۹۷ را برای این اسمارت فون به ارمغان آورده اند.

اگرچه وان پلاس ۶ به باشگاه ۳ رقمی های لیست DxOMark وارد نشده اما امتیاز کلی ۹۶ آن را در کنار مدل هایی نظیر آیفون ۱۰ و پیکسل ۲ قرار می دهد که با توجه به قیمت به مراتب کمتر آن جالب توجه به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۸ تیر ۱۳۹۷

    وان پلاس اگه یکم روی نرم افزار هم کار کنه میشه خدای اسمارت فون به مولا

مطالب پیشنهادی