ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی واچ جدیدش را به IFA 2018 خواهد آورد [به روز رسانی: معرفی در کنار گلکسی نوت 9]

بنابر گزارش تازه منابع نزدیک به سامسونگ، مدل بعدی از ساعت های هوشمند سری Gear S -که البته این بار Gear S4 نامیده نمی شود و در عوض «Galaxy Watch» نام خواهد گرفت- بالاخره در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۸

بنابر گزارش تازه منابع نزدیک به سامسونگ، مدل بعدی از ساعت های هوشمند سری Gear S -که البته این بار Gear S4 نامیده نمی شود و در عوض «Galaxy Watch» نام خواهد گرفت- بالاخره در راه است و طی رویداد IFA 2018 ماه آگوست به صورت رسمی رونمایی می شود.

گلکسی واچ جدید سامسونگ قرار است سازگاری بیشتر و کارآمدتری با موبایل های کهکشانی سامسونگ داشته باشد و گفته می شود که تغییر نام این اسمارت واچ هم با هدف اشاره به همین موضوع صورت گرفته است. در صورتی که اخبار چند وقت اخیر را دنبال نکرده اید، سامسونگ طی ماه گذشته میلادی، نام تجاری گلکسی واچ را در دفتر مالیکت معنوی کره ثبت کرد و به نظر می رسد که برند Gear به آرامی در حال حذف شدن از محصولات این کمپانی باشد.

گلکسی واچ

سامسونگ در آخرین ساعت های هوشمند خود از سیستم عامل تایزن استفاده کرده بود و انتظار می رود این ترند با گلکسی واچ جدید نیز ادامه یابد. پلتفرم تایزن به کره ای ها اجازه داده که دست به ابداعاتی مثل حاشیه گردان و چند قابلیت دیگر بزنند که امکان پیاده سازی آنها با پلتفرم اندروید ویر گوگل وجود نداشت.

در حال حاضر سامسونگ در مخفی نگه داشتن جزییات مربوط به اسمارت واچ جدیدش شدیداً موفق بوده و هیچ اطلاعات خاصی درباره آن در دسترس نیست. با این حال هنوز یک ماه تا برگزاری نمایشگاه IFA 2018 در برلین باقی مانده و انتظار می رود که تا آن زمان، اخبار افشایی یکی پس از دیگری از راه برسند. ناگفته نماند که علاوه بر سامسونگ، سایر کمپانی ها نیز برای معرفی ساعت های هوشمند بعدی خود آماده می شوند. اپل از سری چهارم اپل واچ در ماه سپتامبر رونمایی می کند و ال جی هم دو اسمارت واچ در دستور کار دارد که شاید طی ماه جاری میلادی معرفی شوند.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 22 تیر 1397]

 

به روزر رسانی:

گزارش شده سامسونگ گلکسی واچ را در کنار گلکسی نوت 9 و در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد ماه) معرفی خواهد کرد. امکان پیش سفارش نیز از 5 روز بعد از آن آغاز خواهد شد. در نهایت این ساعت هوشمند از 24 آگوست (2 شهریور ماه) روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی