ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بازی God of War قسمت دوم: سلاح ها [خنجرهای آشوب]

نسخه جدید بازی گاد آف وار نه تنها قدم جدیدی در این سری بازی بسیار محبوب بلکه پله ای رو به بالا در استانداردهای ساخت بازی بود. نسخه جدید بازی تغییرات گسترده ای را نسبت ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

نسخه جدید بازی گاد آف وار نه تنها قدم جدیدی در این سری بازی بسیار محبوب بلکه پله ای رو به بالا در استانداردهای ساخت بازی بود. نسخه جدید بازی تغییرات گسترده ای را نسبت به نسخه های قبل ایجاد کرده است. همه چیز، از ساده ترین نکات ظاهری بازی گرفته تا شیوه لوت کردن و درگیری تغییر کرده و بازی با داستانی بسیار جذاب، ملموس و هیجان انگیز و با پیشروی در قالب یک پلان ثابت شما را بیشتر از همیشه به شخصیت کریتوس نزدیک می کند.

علاوه بر آن، تغییرات دیگری هم در طریقه پیشروی و پیشرفت در بازی ایجاد شده. بنابراین لازم است برای آشنایی بهتر با محیط بازی و پیشرفت سریع تر با چند نکته از قبل آشنا باشید. در این مجموعه مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره چیزهای جدید در بازی برای شما فراهم کنیم و در هر قسمت به یک موضوع خاص خواهیم پرداخت. قسمت های مختلف این مجموعه مقاله به شرح زیر خواهند بود:

Blades of Chaos (خنجرهای آشوب)

و اما می رسیم به سلاح قدیمی کریتوس. اون در نسخه های قبلی بازی این سلاح را از خدای جنگ یونان یعنی آرس دریافت کرد ولی بعدا طی اتفاقاتی آرس این سلاح را از کریتوس پس می گیرد. مدتی طولانی بعد از شکست خوردن آرس، کریتوس این خنجرها را پیدا می کند و در خانه خود پنهان می کند. در نسخه جدید بازی، او طی اتفاقاتی مجبور می شود دوباره سراغ این سلاح قدیمی برود.

روند آپگرید کردن خنجرهای آشوب هم کاملا مشابه تبر لویاتان است. شما در طول داستان بازی به تدریج سلاح خود را لول آپ می کنید ولی برای لول آخر خنجر باید به موسپلهایم بروید. روند لول آپ به شرح زیر است:

  • `برای رفتن به موسپلهایم به 4 نامه رمزی مربوط به درگاه موسپلهایم نیاز دارید. اولین نامه در River Pass و در غار ساحر (Witch's Cave) در جنوب نقشه و نزدیک به خانه لاکپشت قرار دارد. از درگاه سفر سریع به River Pass بروید و از آسانسور برای رفتن به طبقه بالای غار ساحر استفاده کنید. در آنجا یکی از همان ساقه های قرمز رنگ می بینید که آترئوس باید به آنها تیر بزند.
  • یک نامه دیگر در Mountain و در قله کوه قرار دارد. در کنار درختی که شما کنار آن با Mirmir ملاقات کردید.
  • نامه دیگر در Cliffs of the Raven در بخش شرقی Lake of Nine قرار دارد. در انتهای این بخش چند دارک الف به شما حمله می کنند. بعد از اینکه آنها را کشتید به یک مانع چوبی می رسید که زنجیری از کنار آن آویزان شده که باید آترئوس را بلند کنید تا زنجیر را بگیرد و در را باز کند.
  • نامه آخر در بالاترین طبقه Forgotten Taverns در بخش غربی البته دقت کنید که باید از ساحل جنوبی به این قسمت بروید چون ساحل شمالی شما را به محل متفاوتی می برد.
  • بعد از اینکه نامه ها را پیدا کردید می تواند به موسپلهایم بروید. ولی برای رسیدن به نوک کوه باید از سد 5 چالش مختلف عبور کنید. البته باید هر چالش را یک بار روی حالت معمولی و یک بار روی حالت سخت بگذرانید. بعد از آن دروازه ای به سمت قله کوه به روی شما باز می شود. در بالای این کوه والکیری قرار دارد. در قسمت های بعد تکنیک هایی برای شکست دادن راحت تر والکیری پیشنهاد می دهیم.
  • بعد از شکست دادن والکیری آیتم Raging Inferno of Muspelheim به شما داده می شود. شما می توانید این آیتم را با Chaos Flame معاوضه کنید و با استفاده از Chaos Flame خنجرهای خود را به لول آخر برسانید.

حملات سحرآمیز سبک

Cyclone of Chaos: همانطور که از اسم آن (گردباد) بر می آید، کریتوس با فعال شدن این حمله خنجرهای خود را در هوا می چرخاند و به سمت جلو حرکت می کند.

دمیج: 3/5

آتش: 0/5

استان: 2/5

کول دان در لول 3: 34 ثانیه

Nemean Crush: کریتوس دو خنجر خود را با سرعت به سمت هم تکان می دهد. این باعث به وجود آمدن موجی از آتش می شود که همه دشمنان را به عقب پرتاب می کند.

دمیج: 3/5

آتش: 5/5

استان: 2/5

کول دان در لول 3: 34 ثانیه

Rampage of the Furies: این هم یک حمله چرخشی دیگر است با این تفاوت که کریتوس خنجرها را به سمت بالا به حرکت در می آورد. این باعث می شود که محدود حمله کم باشد ولی به یک شخصیت صدمه زیادی وارد شود. در پایان این حمله کریتوس دو خنجر را به زمین می کوبد.

دمیج: 5/5

آتش: 3/5

استان: 1/5

کول دان در لول 3: 23 ثانیه

Rage of the Titans: کریتوس باز هم به جلو خیز بر می دارد و این بار خنجرهای خود را در هوا می چرخاند و در نهایت با یک پرش آن را به زمین می کوبد. این حمله را می توان در انبار بوری در شمال معبد تیر دریافت کرد. البته برای دریافت این حمله و برخی از پازل های دیگر باید Blades of Chaos را داشته باشید و با تبر لویاتان نمی توان برخی از پازل ها را حل کرد.

دمیج: 5/5

آتش: 1/5

استان: 2/5

کول دان: 70 ثانیه

Icarus Storm: کریتوس پرش کوتاهی می کند و خنجرهایش را به صورت چرخشی در هوا تکان می دهد و به همه دشمن های اطراف خود صدمه می زند.

دمیج: 4/5

آتش: 1/5

استان: 4/5

کول دان در لول 3: 24 ثانیه

Wrath of Artemis: با استفاده از این حمله می تواند از موقعیت هایی که محاصره شده اید فرار کنید. کریتوس با این حمله دشمنان را به عقب پرت می کند.

دمیج: 2/5

آتش: 2/5

استان: 5/5

کول دان در لول 3: 17 ثانیه

Blast of Hephaestus: کریتوس دو خنجر به هم می چسباند و با حرکت سریع یکی از خنجرها یک موج آتشین به سمت جلو ایجاد می کند که به دشمنان سر راه صدمه می زند. برای دریافت این حمله باید دوباره با خنجرها به River Pass (همان بخشی که پر از نواحی سمی بود) بروید. در آنجا باید با استفاده ترکیبی از تبر و خنجر خود صندوقچه را پیدا کنید.

دمیج: 5/5

آتش: 1/5

استان: 3/5

کول دان: 70 ثانیه

Spartan Charge: کریتوس به جلو خیز بر می دارد و با سپر و خنجر خود به دشمن حمله می کند. این حمله علاوه بر دمیج معمولی حریفان را هم به آتش می کشد. این حمله در اوایل هلهایم و در یکی از صندوقچه ها قرار دارد.

دمیج: 5/5

آتش: 2/5

استان: 4/5

کول دان: 57 ثانیه

حملات سحرآمیز سنگین

Tartarus Rage: یک حمله چرخشی که در لول های بالاتر آن با کوباندن خنجرها به زمین و وارد کردن دمیج زیاد به دشمن تمام می شود.

دمیج: 3/5

آتش: 2/5

استان: 4/5

کول دان در لول 3: 34 ثانیه

Fire of Ares: در این حمله کریتوس به خدایان و ارباب های قبلی خود بر می گردد و خنجرهای خود را سه بار به زمین می کوبد و موج هایی آتشین در زمین ایجاد می کند.

دمیج: 4/5

آتش: 4/5

استان: 0/5

کول دان در لول 3: 34 ثانیه

Prometheus Flame: کریتوس خنجرهای خود را به زمین می کوبد و در اثر شدت ضربه دشمنان خود را به هوا پرتاب می کند. سپس از زمین آتش فوران می کند و دشمنان را می سوزاند.

دمیج: 4/5

آتش: 4/5

استان: 0/5

کول دان در لول 3: 34 ثانیه

Hyperion Slam: کریتوس با کوباندن خنجرها به زمین انفجاری بزرگ و آتشین به وجود می آورد.

دمیج: 4/5

آتش: 4/5

استان: 0/5

کول دان در لول 3: 34 ثانیه

Hyperion Grapple: کریتوس خنجرها را به یک سمت پرتاب می کند و در صورت برخورد خنجر با دشمن، کریتوس خود را به سمت دشمن می کشاند و استان دمیج زیادی به دشمن وارد می کند.

دمیج: 4/5

آتش: 2/5

استان: 4/5

کول دان در لول 3: 23 ثانیه

 

Meteoric Slam: مشابه توانایی قبلی با این تفاوت که این بار محدوده حمله وسیع تر است و دمیج آتش بیشتر است.

دمیج: 4/5

آتش: 5/5

استان: 0/5

کول دان در لول 3: 91 ثانیه

Gift of Apollo:  دقیقا مانند توانایی Blessings of the Frost در قسمت قبل عمل می کند و قدرد خنجرها را افزایش می دهد. با این تفاوت که هر حمله به جای دمیج اضافه جان کریتوس را پر می کند.

دمیج: 4/5

آتش: 2/5

استان: 0/5

کول دان در لول 3: 74 ثانیه

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • IDN_THr
    IDN_THr | ۲۷ تیر ۱۳۹۷

    چرا عکس مطلب رو این گزاشتین برای اونایی که این بازی رو تجربه نکردن اسپویل میشه

مطالب پیشنهادی