ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می میکس ۳
تکنولوژی

موسس شیائومی فهرست مشخصات می مکس ۳ را پیش از رونمایی منتشر کرد

طبق خبرهای قبلی شیائومی گوشی می مکس ۳ را فردا معرفی می کند اما مساله موجب نمی شود که لین بین رئیس هیئت مدیره و هم-بنیانگذار شیائومی تا فردا اطلاعات مربوط به این گوشی را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

طبق خبرهای قبلی شیائومی گوشی می مکس ۳ را فردا معرفی می کند اما مساله موجب نمی شود که لین بین رئیس هیئت مدیره و هم-بنیانگذار شیائومی تا فردا اطلاعات مربوط به این گوشی را در اختیار رسانه ها قرار ندهد.

روز گذشته لین بین رندرهای رسمی از این موبایل را منتشر کرد و امروز اطلاعاتی در خصوص برخی مشخصات و امکانات کلیدی آن را در اختیارمان قرار داده است. می مکس ۳ آنطور که هم-بنیانگذار شیائومی گفته به یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و دوربین دوگانه اصلی با ترکیب لنزهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

شیائومی می مکس ۳ می مکس ۳ می مکس ۳ می مکس ۳

نمایشگر ۶.۹ اینچی LCD این موبایل پیشتر در اکانت ویبو شرکت سازنده اش لو رفته بود و در آن پست همچنین اشاره ای هم به ظرفیت باتری دستگاه شده بود که بیشترین حجم در این سری از موبایل های شیائومی به حساب می آید. جالب است بدانید که حتی عکس هایی از موبایل نیز این اطلاعات را همراهی می کرد و حالا با پست اخیر لی بین این اطلاعات رسمیت می یابند.

می مکس ۳

گفتنی است دوربین دوگانه مورد استفاده در بخش پشتی این موبایل دقیقا ترکیب به کار رفته در ردمی نوت ۵ شیائومی را دارد در حالی که دوربین سلفی آن طبق اطلاعات به دست آمده در این باره ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

می مکس ۳ شیائومی

اما ردیف دوم از اطلاعات منتشر شده در رابطه با می مکس ۳ حاکی از قابلیت های چشمگیر این گوشی در زمینه هوش مصنوعی است و اینطور به نظر می رسد که کمپانی چینی از این تکنولوژی در مکانیزم تشخیص چهره دستگاه به منظور آنلاک آن بهره گرفته باشد. هوش مصنوعی به خدمت گرفته شده در این موبایل به مرور زمان فرا خواهد گرفت که چطور پس زمینه ای تار را در زمان عکاسی با دوربین ایجاد نماید. حرف از عکاسی به میان آمد لازم است اشاره کنیم که رابط کاربری این موبایل قادر است خود را با دست کم ۲۰۶ منظره مختلف مطابقت دهد و یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی