ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش آثار Mr. Doodle با 132 دستگاه گلکسی نوت 8 روی دیوار [تماشا کنید]

سَم کاکس، هنرمند 24 ساله انگلیسی که در دنیای سرگرمی او را به نام آقای دودل (Mr. Doodle) می شناسیم، با نقاشی ها و گرافیتی های خاصش توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

سَم کاکس، هنرمند 24 ساله انگلیسی که در دنیای سرگرمی او را به نام آقای دودل (Mr. Doodle) می شناسیم، با نقاشی ها و گرافیتی های خاصش توجه زیادی را به خود جلب کرده است. او به تازگی نمایشگاهی به نام Doodle World را در مرکز Ara Art شهر سئول در کره جنوبی برگزار کرده و آثاری را به نمایش گذاشته که اکثراً با قلم S Pen ترسیم شده اند.

عکس یادگاری آقای دودل و رئیس سامسونگ

سامسونگ هم این فرصت را غنیمت شمرده و بخشی از نمایشگاه آقای دودل را در اختیار گرفته است تا دیواری را با 132 دستگاه گلکسی نوت 8 بپوشاند. کمپانی کره ای در این گوشی ها که به نمایشگری بزرگ بدل شده اند، آثار آقای دودل را نشان می دهد. شرکت کنندگان هم می توانند برای ثبت سلفی، یک دستگاه گلکسی نوت 8 را از سامسونگ قرض بگیرند یا از گلکسی اس 9 پلاس برای راهنمای صوتی نمایشگاه استفاده کنند.

آقای دودل در این مراسم هدف خاص خودش را هم داشت و به منظور جمع آوری کمک مالی برای کودکان بیمار، دیوارهای یک اتاق بزرگ را با آثار منحصر به فردش پوشاند. ویدیوی هنرنمایی آقای دودل در نمایشگاه Doodle World را در ادامه می بینید:

نمایشگاه Doodle World تا 18 شهریور در مرکز Ara Art شهر سئول برقرار خواهد بود. در ادامه تصاویر بیشتری را از این رویداد جالب می بینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۷ تیر ۱۳۹۷

    یکی از فانتزی های من برای تبلیغات گوشی این بود که یه دیوار این شکلی ازش ساخته بشه (البته با فاصله کمتر گوشی ها) ولی فکر میکردم اونقدر ایده گرونی هست که اجرایی شدنش ارزش نداشته باشه.
    الآن میبینم انگار داشته!

مطالب پیشنهادی