ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چرا یوبی‌سافت واشنگتن را به عنوان لوکیشن بازی The Division 2 انتخاب کرد؟

اگر تریلر معرفی بازی The Division 2 را مشاهده کرده‌ باشید، به‌طور حتم متوجه شده‌اید که داستان بازی بر خلاف قسمت پیشین که در نیویورک دنبال می شد، در شهر واشنگتن جریان دارد. حال و با ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۰

اگر تریلر معرفی بازی The Division 2 را مشاهده کرده‌ باشید، به‌طور حتم متوجه شده‌اید که داستان بازی بر خلاف قسمت پیشین که در نیویورک دنبال می شد، در شهر واشنگتن جریان دارد. حال و با گذشت مدتی از معرفی رسمی این بازی، شرکت فرانسوی یوبی‌سافت دلایل خود را برای انتخاب واشنگتن به عنوان لوکشین قسمت دوم اعلام کرده است.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط وبسایت Segmentnext، تفاوت‌های محیطی بسیاری میان دو شهر واشنگتن و نیویورک وجود دارد. نیویورکی که در بازی The Division شاهد آن بودیم، یک شهر با ابعاد کوچک، ساختمان‌های متراکم و خیابان‌های باریک بود که فضاهای باز چندانی نداشت.

البته در برخی نقاط نقشه، چند فضای باز کوچک و پارک وجود داشت که متاسفانه تنوعی در طراحی ‌آن‌ها دیده نمی‌شد. در مقابل، واشنگتن قرار می‌گیرد که فضای گسترده‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این شهر علی‌رغم اینکه از لحاظ اندازه کوچک‌تر از نیویورک است، فضاهای باز (پارک و جنگل) بیشتر و متنوع‌تری دارد و همچنین باید ساختمان‌های دولتی از جمله مقر فرماندهی‌ نیروهای دیویژن را نیز اضافه کرد.

بازی The Division 2

جدا از این‌ها، دلایل داستانی نیز وجود داشت که باعث شد تا یوبی‌سافت واشنگتن را به عنوان لوکیشن بازی The Division 2 انتخاب کند. با توجه به این گزارش، ویروسی که در جریان واقعه جمعه‌ی سیاه شیوع پیدا کرد، پس از مدتی تمام آمریکا را تحت تاثیر قرار داد. با وجود این، بازماندگان قصد دارند تا با همکاری یکدیگر همه چیز را از نو بسازند. در چنین شرایطی، فرماندهان نظامی و افراد بلند پایه‌ سیاسی به پناهگاه‌های زیرزمینی گریخته‌اند و مردم عادی را در مقابله با تهدیدهای جدید تنها گذاشته‌اند.

بازی The Division که در سال 2016 منتشر شد، نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند و در نتیجه تعداد کاربران آن پیش از اضافه شدن محتویات جدید کاهش یافت. یوبی‌سافت وعده داده است که از اشتباهات خود در قبال نسخه‌ی اول درس گرفته است و بازی The Division 2 را با محتویات غنی‌تری روانه بازار کند. در پایان، لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ 15 مارس (24 اسفند) برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی