ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا ایکس زد ۳
تکنولوژی

خرده فروشی آنلاین مشخصات و قیمت گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی را فاش کرد

یک خرده فروشی آنلاین در بریتانیا ادعا می کند که به فهرست مشخصات کلیدی گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی دسترسی پیدا کرده و از قیمت رسمی آن خبر دارد. اما این همه اطلاعات نیست؛ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

یک خرده فروشی آنلاین در بریتانیا ادعا می کند که به فهرست مشخصات کلیدی گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی دسترسی پیدا کرده و از قیمت رسمی آن خبر دارد. اما این همه اطلاعات نیست؛ صفحه ثبت پیش سفارش مربوط به این گوشی در وبسایت این خرده فروشی باز شده که کاملا عملیاتی است و میتوان در آن سفارش گذاری کرد. با این حال اما از آنجایی که اکسپریا ایکس زد ۳ سونی قرار است در جریان IFA امسال (که در شهریورماه برگزار می شود) رونمایی گردد این اقدام فروشگاه انگلیسی اندکی عجیب به نظر می رسد.

در هر صورت اگر تصور کنیم که این فروشگاه با منبع موثقی در ارتباط است آنگاه فهرست منتشر شده توسط آن اطلاعات کلیدی و بسیار مهمی را فاش می کنند که البته برخی از آنها هم در تضاد آشکار با داده هایی هستند که هفته پیش در این باره به دست آمد.

 

پیشتر نتایج تست GFXBench مربوط به این موبایل نیز در فضای آنلاین قرار گرفت که خبر از وجود نمایشگری +QHD با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی و ابعاد ۵.۹ اینچی برای آن می داد. از سوی دیگر شاید بد نباشد اشاره کنیم که سونی تا به امروز هیچگاه از نمایشگرهای QHD در موبایل هایش استفاده نکرده و معمولا نسخه دوم از پرچمدارانی که همه ساله به بازار عرضه می کند یک به روز رسانی جزئی را نسبت به نسخه اولیه شان دریافت می کنند.

بنچمارک اکسپریا ایکس زد ۳ سونی

از همین روست که اغلب اطلاعات درج شده در صفحه پیش سفارش این گوشی از روی مشخصات موبایل اکسپریا اکس زد ۲ گرفته شده اند و صرفا از نظر نوع دوربین و باتری با هم فرق دارند. این را هم اضافه کنیم که طبق برخی شایعات گوشی ایکس زد ۳ به یک دوربین دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که پیشتر در گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیم شاهد کاربرد آن بودیم که با در نظر داشتن آنچه گفته شد چندان هم نمی تواند با واقعیت فاصله داشته باشد. و درمورد باتری اما شاهد یه بروز رسانی جزئی در این موبایل خواهیم بود چراکه طبق ادعای خرده فروشی بریتانیایی ظرفیت باتری این موبایل از ۳۱۸۰ میلی آمپر ساعت به ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعت افزایش خواهد یافت. گفتنی است منبع انتشار دهنده این خبر همچنین از کاهش جزئی ضخامت بدنه این موبایل به ۱۰.۱ میلی متر خبر داده است.

این فروشگاه همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد از مشتریانش پیش سفارش می گیرد و قیمت خرده فروشی گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی را ۹۸۸ دلار عنوان کرده که در قیاس با امکاناتش محسوب می شود و فاصله چندانی با اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیم که پرچمدار حال حاضر سونی در بازار محسوب می شود ندارد و البته رقم عنوان شده برای این گوشی مربوط به نسخه بهره مند از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی