ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حملات سایبری
تکنولوژی

ترامپ می‌گوید حملات سایبری روسیه علیه آمریکا متوقف شده

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ معتقد است میزان حملات سایبری کشور روسیه علیه آمریکا به صفر رسیده و همچنان مصرانه می‌گوید کشور تحت فرمان ولادیمیر پوتین هیچ نقشی در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ معتقد است میزان حملات سایبری کشور روسیه علیه آمریکا به صفر رسیده و همچنان مصرانه می‌گوید کشور تحت فرمان ولادیمیر پوتین هیچ نقشی در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی و انتخاب او به عنوان رئیس جمهور نداشته است.

در ملاقات با اعضای کابینه خود، ترامپ به خبرنگاری گفت روسیه دیگر آمریکا را هدف حملات سایبری قرار نمی‌دهد. سخنان ترامپ گرچه جذاب به نظر می‌رسد اما واقعیتی آن را پشتیبانی نمی‌کند و حتی با سخنان گذشته او و یافته‌های آژانس‌های اطلاعاتی مطابقت ندارد.

ترامپ دو روز پیش در ملاقاتی با اعضای کنگره آمریکا گفت آمریکا تمام قدرت خود را به کار گرفته تا از مداخله‌جویی‌های روسیه در سال ۲۰۱۸ جلوگیری کند. بنابراین اگر حمله سایبری یک احتمال حقیقی محسوب نمی‌شود، چرا ترامپ باید نگران روسیه باشد آن هم وقتی که روز گذشته‌اش چنین سخنانی را به زبان آورده؟

حملات سایبری

دن کوتس، اداره‌کننده اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا نیز سه روز پیش در بیانیه‌ای به اهمیت مداخلات روسیه اشاره کرد و گفت آن‌ها مدام در تلاش هستند تا ایالات متحده را تضعیف کنند و این یک خطر بزرگ سایبری برای آن‌ها محسوب می‌شود.

مشخص نیست ملاقات ترامپ و پوتین چه تاثیری روی این گفته ترامپ داشته و آیا واقعا وی معتقد است که روسیه حمله به آمریکا را متوقف کرده یا خیر اما شواهد نشان می‌دهد که چنین حملاتی به غرب هرگز متوقف نشده و هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای دولت‌مردان آمریکایی وجود ندارد که تصور کنند در حاشیه امن به سر می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۸ تیر ۱۳۹۷

    آب قطعه حاج ترومپت

مطالب پیشنهادی