ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرنوشت بازی Alan Wake 2 چه خواهد شد؟

استودیو رمدی اینترتینمنت که پیش از این در ساخت عناوین انحصاری ایکس‌باکس با مایکروسافت همکاری می‌کرد، در حال حاضر مشغول ساخت بازی Control به صورت مولتی‌ پلتفرم است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

استودیو رمدی اینترتینمنت که پیش از این در ساخت عناوین انحصاری ایکس‌باکس با مایکروسافت همکاری می‌کرد، در حال حاضر مشغول ساخت بازی Control به صورت مولتی‌ پلتفرم است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که طرفداران این استودیوی فنلاندی از سال‌ها قبل منتظر ساخت دنباله‌ برای دو بازی آلن ویک و کوانتوم بریک بوده‌اند. با وجود این، طبق صحبت‌های یکی از مدیران رمدی همچنان احتمال ساخت دنباله‌ برای آلن ویک و کوانتوم بریک وجود دارد.

ترو ویرتالا، مدیر عامل استودیو رمدی، در بخشی از مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت GamesIndustry، به صحبت درباره‌ی دنباله‌های دو بازی آلن ویک و کوانتوم بریک پرداخت. با توجه به صحبت‌های ویرتالا، رخ دادن چنین اتفاقی نیازمند مشارکت و همکاری مایکروسافت است. او در این باره گفت: «با در نظر گرفتن تاریخچه‌ی استودیو، آلن ویک بازی بسیار جالبی بود که با همکاری مایکروسافت ساخته شده بود. بنا به دلایلی، هرگز دنباله‌ای برای این بازی ساخته نشد.»

ویرتالا در مورد کوانتم بریک نیز اینگونه گفت: «تلاش بسیار زیادی برای خلق دنیای بازی، شخصیت‌ها و داستان‌ها به خرج دادیم اما این IP متعلق به مایکروسافت است. آن‌ها تصمیم گرفتند که بیش از این پیش نرویم.»

بازی Alan Wake 2

با توجه به صحبت‌های ویرتالا، استودیو رمدی هیچ مشکلی با ساخت دنباله‌ برای دو بازی آلن ویک و کوانتوم بریک ندارد اما این مایکروسافت است که مایل به ادامه پیدا کردن این دو فرنچایز نیست.

البته فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، در گذشته‌ صحبت‌هایی انجام داده بود که در تضاد با صحبت‌های ویرتالا قرار دارد. اسپنسر در آن زمان گفته بود که دلیل تعلل در ساخت دنباله‌ی آلن ویک مایکروسافت نبوده و بلکه رمدی چندان علاقه‌ای به ساخت این بازی ندارد. در چنین شرایطی مشخص نیست که کدام یک از دو طرف واقعیت را می‌گویند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Control در تاریخ نامشخصی از سال 2019 میلادی برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی