ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: موبایل تاشو سامسونگ اوایل 2019 از راه می رسد [به روزرسانی: اطلاعات تازه از اسپیکر بیکسبی]

بنابر گزارش تازه وال استریت ژورنال و به نقل از منابع نزدیک به کره ای ها، نخستین موبایل تاشو سامسونگ اوایل سال 2019 میلادی روانه بازار می شود و از نمایشگر 7 اینچی و طراحی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

بنابر گزارش تازه وال استریت ژورنال و به نقل از منابع نزدیک به کره ای ها، نخستین موبایل تاشو سامسونگ اوایل سال 2019 میلادی روانه بازار می شود و از نمایشگر 7 اینچی و طراحی شبیه به کیف پول بهره می برد. در این گزارش، یکبار دیگر شایعه اخیر مبنی بر رونمایی از این دستگاه که هم اکنون تحت عنوان «گلکسی X» شناخته می شود در جریان نمایشگاه CES ماه ژانویه تایید شده است.

موبایل تاشو سامسونگ هنگامی که کاملاً تا شود، از یک «نوار کوچک نمایشگر» بیرونی بهره مند خواهد بود که چندین دوربین را نیز روی خود جای داده. اینسایدرها می گویند اسمارت فون سامسونگ قیمتی بالاتر از 1500 دلار خواهد داشت که با شایعات منتشر شده در اوایل سال جاری میلادی نیز همخوانی دارد. یکی از علل این قیمت گذاری به تولید محدود دستگاه بر می گردد و ظاهراً سامسونگ می خواهد با این موبایل، صرفاً ابداعات تازه اش را به نمایش بگذارد.

گفته می شود که نام رمز داخلی سامسونگ برای اسمارت فون تاشو گلکسی X، «برنده - Winner» است و انتظار می رود که پیش از عرضه گسترده تر در اقصی نقاط جهان طی نیمه دوم 2019، گیمرها و سایر اقشار خاص اصلی ترین مخاطبان هدف سامسونگ باشند. البته علی رغم انتظارات تجاری اندک کره ای ها، به نظر می رسد که سامسونگ از موفقیت طرح مفهومی خود اطمینان دارد. سامسونگ پیش از این توسعه موبایلی با نمایشگر تاشو را رسماً تایید کرده اما از ارائه جزییات بیشتر سر باز زده است.

به روزرسانی: در بخشی از گزارش وال استریت ژورنال به تاریخ عرضه نخستین اسپیکر هوشمند سامسونگ که بر هوش مصنوعی بیکسبی مبتنی خواهد بود اشاره شده است. انتظار می رود سامسونگ از این دیوایس طی ماه آتی میلادی (آگوست) رونمایی کند. در این صورت، محتمل ترین تاریخ برای معرفی آن روز نهم آگوست است؛ روزی که مراسم Unpacked گلکسی نوت 9 برگزار می شود. بنابر توضیحات وال استریت ژورنال، سامسونگ چند سورپرایز در چنته دارد و ضمناً اسپیکر خود را با قیمت 300 دلار روانه بازار می کند.

به گفته این خبرگزاری، اسپیکر سامسونگ، شمایلی کاسه ای داشته و بخش بالایی آن به نورپردازی های خاصی مجهز شده است. درست مثل اپل، سامسونگ هم می خواهد نخستین محصولش در این بازار، اسپیکری پریمیوم باشد که قابلیت های «هوشمند» را در قالب ویژگی هایی ارزش افزوده ارائه می کند. اسپیکر بیکسبی ضمناً از قابلیت تعیین جهت پخش صدا با فرمان های صوتی پشتیبانی می کند و می تواند به عنوان عابی برای اکوسیستم SmartThings سامسونگ به کار گرفته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی