ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوتوب
تکنولوژی

با اضافه شدن هشتگ بالای هر ویدیو، جستجو در یوتوب آسان‌تر می‌شود

گوگل با راهکاری جدید، جستجوی ویدیو در پلتفرم یوتوب را آسان‌تر از همیشه کرده است. اگر کاربر نسخه اندروید این اپلیکیشن هستید یا ویدیوها را روی دسکتاپ تماشا می‌کنید، قطعا متوجه اضافه شدن هشتگ‌ به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

گوگل با راهکاری جدید، جستجوی ویدیو در پلتفرم یوتوب را آسان‌تر از همیشه کرده است. اگر کاربر نسخه اندروید این اپلیکیشن هستید یا ویدیوها را روی دسکتاپ تماشا می‌کنید، قطعا متوجه اضافه شدن هشتگ‌ به بالای عناوین ویدیوها شده‌اید.

یوتوب

هشتگ‌ها می‌توانند به الگوریتم جستجوی ویدیو در یوتوب سر و سامان بدهند، هر چند که خیلی شیک و جلوه‌دار پیاده‌سازی نشده‌‌اند. برای افزودن هشتگ به هر ویدیو، کافیست هنگام بارگذاری آن‌‌ها را هنگام نوشتن تیتر یا توضیحات وارد کنید.

در غیر این صورت یوتوب به طور خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد. بدین صورت که سه کلمه ابتدایی توضیحات را تبدیل به هشتگ کرده و به طور خودکار به بالای عنوان ویدیوتان اضافه خواهد کرد.

خصوصیتی که از آن صحبت می‌کنیم مناسب برای افرادیست که در مورد یک سوژه خاص به دنبال اطلاعات بیشتری می‌گردند. با کلیک روی هشتگ هر ویدیو، طبیعتا می‌توانید در جستجو دقیق‌تر شده و به اطلاعات عمیق‌تری برسید.

جهت آشنایی و استفاده درست از این ویژگی، صفحه پشتیبانی گوگل با آموزش استفاده از هشتگ‌ها به‌روزرسانی شده که توصیه می‌کنیم حتما نیم‌نگاهی به آن داشته باشید. برای مطالعه متن می‌توانید به این آدرس اینترنتی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی