ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حفره بالای نمایشگر هواوی
تکنولوژی

ایده جایگزین هواوی برای بریدگی بالای نمایشگر؛ حفره بالای نمایشگر برای دوربین

به گزارش یکی از نشریات کره ای، کمپانی هواوی قصد دارد به دوران کوتاه بریدگی بالای نمایشگر پایان دهد، آن هم با تعبیه یک حفره در عوض آن که تنها میزبان دوربین سلفی خواهد بود. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

به گزارش یکی از نشریات کره ای، کمپانی هواوی قصد دارد به دوران کوتاه بریدگی بالای نمایشگر پایان دهد، آن هم با تعبیه یک حفره در عوض آن که تنها میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

اصلی ترین عامل ضخیم شدن حاشیه بالای نمایشگر سنسور دوربین سلفی است، پس مهندسین هواوی برای کاهش حاشیه های نمایشگر به حداقل، به جای انتقال همه سنسورها به بریدگی بالای نمایشگر، حسگر مزاحم دوربین را به درون حفره ای دایره ای شکل منتقل کرده اند.

اما آیا این یک راه حل است یا ایجاد مشکلی جدید؟ اپلیکیشن های مختلف چگونه باید با این سوراخ بالای نمایشگر برخورد کنند؟ فضای باریک بین لبه بالایی و سوراخ مورد بحث را چگونه می توان استفاده کرد؟

حفره بالای نمایشگر هواوی

با این همه اما مطابق تصاویری که خبرگزاری ETNews منتشر کرده، محصول فرضی هواوی از جهت باریک کردن حاشیه های نمایشگر قادر به ثبت رکورد جدیدی خواهد بود.

گرچه ممکن است عده ای ایده های ارائه شده در موبایل های NEX S و  Find X توسط دو کمپانی ویوو و اوپو برای قرارگیری دوربین جلویی را نپسندند، اما اگر صادقانه به آنها نگاه کنیم، کارایی چنین ایده هایی بالاتر از آن چیزی است که مهندسین غول چینی در ذهن دارند.

طبق نقشه راه اعلام شده توسط مدیران هواوی، این شرکت قصد دارد در سه ماهه آخر سال جاری میلادی یک موبایل با نمایشگر بزرگ ۶.۳۹ اینچی از نوع LCD را روانه بازار سازد. شاید این همان دیوایسی باشد که برای نخستین بار میزبان حفره بالای نمایشگر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

    به هواوی بگین از این ایده های انقلابیش کمتر ارائه بده و مارو هربار در زیر تعجبمون از شدت نوآوری دفن نکنه.
    اسنشال اینو قشنگ تر ارائه داده بود، چون اون فضای بالای حفره "هیچ" استفاده ای نخواهد داشت و بهتره که سیاه باشه، حالا «ایده هواوی»!

  • آریا
    آریا | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

    ایده هواوی شد؟ این که مال اسنشال بود

مطالب پیشنهادی