ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی اپلیکیشن میلوژی؛ قدم‌های کوچک برای موفقیت‌های بزرگ

خودشناسی یکی از مهمترین مباحث روانشناسی به شمار می‌رود و تقریبا همه‌ی افراد موفق در همه‌ی حوزه‌ها، خودشناسی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت می‌دانند. میلوژی اپلیکیشنی برای رسیدن به خودشناسی و گام برداشتن به ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

خودشناسی یکی از مهمترین مباحث روانشناسی به شمار می‌رود و تقریبا همه‌ی افراد موفق در همه‌ی حوزه‌ها، خودشناسی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت می‌دانند. میلوژی اپلیکیشنی برای رسیدن به خودشناسی و گام برداشتن به سوی موفقیت است. اپلیکیشنی کاملا ایرانی که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

میلوژی از همان ابتدا نشان می‌دهد که می‌تواند روانشناس خوبی باشد. حتی در طراحی محیط کاربری این اپلیکیشن می‌توان این موضوع را فهمید. چرا که به خوبی هر کاربری را به خود جذب می‌کند و به جرات می‌توان گفت رابط کاربری این اپلیکیشن در حد عالی قرار دارد.

در اولین گام و بعد از نصب برنامه، به راحتی می‌توان به این اپلیکیشن علاقه‌مند شد. استفاده از بهترین رنگ‌های ممکن استفاده از اپ را لذتبخش کرده است. در این اپلیکیشن یک راهنما همیشه همراهتان است تا در بخش‌های متنوع میلوژی هرگز سردرگم نباشید. راهنما در بخش‌های مختلف، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین استفاده را از بخش‌های متنوع میلوژی داشته باشید.

میلوژی
از همان ابتدا می‌توانید یک راهنما انتخاب کنید که در بخش‌های مختلف اپلیکیشن شما را راهنمایی می‌کند

همان ابتدا، شما با ماموریت‌هایتان آشنا می‌شوید. موضوعی که هدف اصلی میلوژی در آن خلاصه می‌شود: کمک کردن به شما برای خودشناسی بهتر. میلوژی این کار را از همان لحظه‌ی اول شروع می‌کند. بعد از این که راهنمای خود را انتخاب می‌کنید، با بخش‌های متنوعی رو به رو خواهید شد. تور میلوژی همان اتفاقی است که شما را به میلوژی علاقمند تر می‌کند.

نکته‌ی مثبت این اپلیکیشن این است که خیلی زود به محیط آن عادت کرده و به گشت و گذار در این اپلیکیشن می‌پردازید. یکی از بخش‌های خوب میلوژی سرویس‌های متنوع و پرکاربرد آن است.

تیپ شخصیتی من که از آخرین استاندارد‌های تست شخصیتی MBTI‌ استفاده می‌کند یکی از سرویس‌های قابل توجه و پرطرفدار این اپلیکیشن است. البته این ویژگی رایگان نیست اما بعد از استفاده‌ از این ویژگی و مشاهده‌ی نتایج آن می‌توانم اعلام کنم استفاده از این سرویس برایم جالب بود و ارزش پرداخت ۵۰۰۰ تومان را داشت.

میلوژی
میلوژی سعی می‌کند از همان ابتدا شما را با بخش‌های مختلف خود آشنا کند. در عکس‌های بالا شما با بخش ماموریت‌ها در اپلیکیشن میلوژی آشنا می‌شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت میلوژی امکان درج نظر و همچنین مطالعه‌ی نظرات مختلف است. وقتی وارد یکی از سرویس‌ها می‌شوید، می‌توانید نظراتی که زیر آن درج شده را مطالعه کنید و پیش از استفاده اطلاعات بیشتری از سرویس معرفی شده به دست آورید.

همچنین پاسخگویی مدیران میلوژی به درخواست‌ها و نظرات در این اپلیکیشن یکی از موضوعات قابل توجه بود. در صورت بروز اشکال در یکی از سرویس‌ها کافی است مشکل خود را در بخش نظرات درج کنید و منتظر پاسخگویی سریع مدیران میلوژی باشید.

حالا شاید زمان آن رسیده باشد که برخی از ایرادات این اپلیکیشن را هم گوشزد کنیم. همانطور که پیش تر گفتیم سرویس‌های متنوع این اپلیکیشن به نظر عالی هستند، اما عموما استفاده از آن‌ها به طور رایگان امکان پذیر نیست. بنابراین شاید این اپلیکیشن برای کاربرانی که به سختی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌پردازند گزینه‌ی مطلوبی نباشد.

میلوژی
عکس سمت چپ مربوط به صفحه‌ی شخصی و عکس سمت راست نمودار سینوسی مربوط به بیوریتم را مشاهده می‌کنید.

یکی دیگر از این ایرادات پیش‌نیاز بودن بعضی از این سرویس‌ها برای دیگری است. به عنوان مثال استفاده از سرویس شخصیت کارآفرینی بدون پشت سر گذاشتن تیپ شخصیتی من امکان پذیر نیست. موضوعی که شاید کمی توی ذوق بزند. خصوصا به این خاطر که تست MBTI‌ که در این اپلیکیشن با مبلغ ۵۰۰۰ تومان به انجام می‌رسد به طور رایگان در بسیاری از سایت‌های معتبر انجام می‌شود. شاید بهتر بود این پیش‌نیازی از بین می‌رفت.

البته نباید این موضوع را نادیده بگیریم که نتایج کاملا فارسی و شیوایی که میلوژی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد بی‌نظیر است و شاید ارزش پرداخت این پول را داشته باشد. اما شاید اگر بخش‌های تاثیر گذار رایگان این اپلیکیشن بیشتر می‌شد، موفقیت بیشتری را برای این اپلیکیشن به ارمغان می‌آورد.

یکی از بخش‌های جالب میلوژی که به طور کاملا رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد اطلاعات مربوط به نظریه بیوریتم است. میلوژی این بخش را به بهترین شکل ممکن توضیح می‌دهد و هر روز اطلاعات مربوط به کاربر را گوشزد می‌کند. جدا از درستی یا نادرستی نظریه‌ی بیوریتم، میلوژی این بخش را به صورت تفکیک شده و کاملا شیوا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در عکس سمت چپ اطلاعات کاملی از سرویس تیپ شخصیتی من قابل مشاهده است و در عکس سمت راست، توضیحات مربوط به وضعیت بیوریتم کاربر را می‌بینید.

به طور کلی اپلیکیشن میلوژی با طراحی منحصر به فرد و جذاب خیلی زود کاربران را جذب خود می‌کند. هدف این اپلیکیشن کمک به کاربران برای خودشناسی بیشتر و گام برداشتن در جهت موفقیت است که این مهم را به خوبی به انجام می‌رساند و در صورتی که بتوانید از سرویس‌های متعدد و متنوع آن استفاده کنید، اطلاعات منحصر به فرد و جالبی از خود به دست آورده و می‌توانید به طور جدی در جهت پیشرفت گام بردارید.

این اپلیکیشن کاملا ایرانی است و می‌توانید آن را از سایت‌های معتبر به طور کاملا رایگان دانلود کرده و از آن استفاده کنید. میلوژی تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند کاربرانش را به مسیر موفقیت سوق دهد. البته به نظر می‌رسد موفق شدن بدون قبول هزینه امکان پذیر نیست.

 

میلوژی

میلوژی

سازنده: میلوژی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳.۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی