ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 تجربه‌ای خواهد بود که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید

استودیو تری‌آرک در حال حاضر روی بازی Call of Duty: Black Ops 4 کار می‌کند که تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های پیشین سری کال او دیوتی دارد. برای مثال، می‌توان به عدم وجود بخش تک‌نفره اشاره کرد که ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

استودیو تری‌آرک در حال حاضر روی بازی Call of Duty: Black Ops 4 کار می‌کند که تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های پیشین سری کال او دیوتی دارد. برای مثال، می‌توان به عدم وجود بخش تک‌نفره اشاره کرد که بازخوردهای منفی بسیاری را برای سازندگان به همراه داشته است. همچنین در این بازی شاهد بخش بتل رویال خواهیم بود که Blackout نام دارد. طبق جدیدترین صحبت‌های سازندگان، مد بتل رویال این بازی از قواعد مرسوم سایر عناوین بتل‌ رویال‌ها تبعیت نمی‌کند.

مایلز لزلی، تهیه کننده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 4، در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی اِج (Edge) به صحبت درباره‌ی این بازی پرداخت. لزلی گفت یکی از اهداف سازندگان متمایز ساختن این بازی از عناوین هم سبک بوده که این مسئله شامل حالت بتل رویال نیز می‌شود. او در ادامه‌ی صحبت‌های خود اضافه کرد سازندگان به سختی روی این محصول رو به انتشار کار می‌کنند، زیرا می‌خواهند میراثی مخصوص به خود به جا بگذارند.

این میراث نیز در واقع تجربه‌ای است که طرفداران هیچ جای دیگر نمی‌توانند پیدا کنند. وی در پایان تاکید کرد این متمایز بودن تنها به حالت بتل رویال خلاصه نمی‌شود و نحوه‌ی راه رفتن کاراکترها، مدل سلامتی و چندین مورد دیگر نیز نسبت به عناوین مشابه، متفاوت خواهند بود: «میراثی که به دنبال آن هستیم، تجربه‌ای است که هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید. تغییر در مدل سلامتی، ترکیب نقاط قوت 3 نسخه‌ی پیشین این سری و همچنین تغییر در نحوه‌ی حرکت کاراکترها (بخشی از تغییرات هستند). این‌ها بخشی از میراثی هستند که به‌ دنبالش هستیم و همچنین قصد داریم تا چندین ویژگی‌ جدید نیز معرفی کنیم.»

بازی Call of Duty: Black Ops 4

با توجه به اخبار رسمی که تاکنون منتشر شده، الکترونیک آرتز نیز همانند اکتیویژن تصمیم گرفته تا بخش بتل رویال را به بازی Battlefield V اضافه کند. البته دایس به عنوان سازنده قسمت جدید بتلفیلد قصد دارد تا ویژگی‌های محبوبی که سری بازی‌های بتلفیلد به خاطر آن‌ها شناخته می‌شود را به بتل رویال اضافه کند. از این ویژگی‌ها می‌توان به محیط‌های تخریب پذیر، همکاری تیمی و انتخاب جوخه اشاره کرد.

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای بخش‌ تک‌نفره‌ نخواهد بود. البته چندی پیش گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که با توجه به آن قرار بوده این بخش در بازی قرار داشته باشد اما در نهایت سازندگان تصمیم گرفتند تا برای داشتن وقتی کافی برای توسعه بخش بتل رویال بلکس آپس 4، قید قسمت داستانی بازی را بزنند. البته این مسئله تاکنون توسط اکتیویژن یا تری‌آرک تایید یا رد نشده است.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی بلک آپس 4 در تاریخ 20 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی