ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

انتظارات به پایان رسید؛ بازی تحسین شده Alto’s Odyssey هفته بعد به اندروید می‌آید

نزدیک به پنج ماه از عرضه «اودیسه آلتو» (Alto's Odyssey) برای iOS می‌گذرد و حالا کمتر از هفت روز دیگر دارندگان دیوایس‌های اندرویدی نیز می‌توانند این عنوان تحسین شده را تجربه کنند. با توجه به توییتی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

نزدیک به پنج ماه از عرضه «اودیسه آلتو» (Alto's Odyssey) برای iOS می‌گذرد و حالا کمتر از هفت روز دیگر دارندگان دیوایس‌های اندرویدی نیز می‌توانند این عنوان تحسین شده را تجربه کنند. با توجه به توییتی که صفحه اصلی بازی منتشر کرده، بازی 26 جولای (4 مرداد) برای سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود و خبر خوشحال کننده این است که به نظر نسخه اندروید رایگان خواهد بود.

ظاهرا موفقیت‌های قسمت قبلی باعث شده تا ناشر چنین تصمیمی بگیرد؛ در حالی که «ماجراجویی آلتو» (Alto's Adventure) با قیمت 4.99 دلار در اپ استور به انتشار رسید اما نسخه اندروید رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود. سیاستی درست که به واسطه آن، Alto's Adventure با بیش از ده میلیون دانلود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوگل پلی شد.

Alto's Odyssey
Alto's Odyssey قیمتی مشابه با قسمت قبلی در اپ استور دارد: 4.99 دلار.

بنابراین عجیب نیست که نودل کیک، ناشر سری، دوباره همین روند را پیش بگیرد. Alto's Odyssey تاکنون با بازخوردهای خیلی مثبتی مواجه شده و به اعتقادی برخی بازی حتی توانسته بهتر از نسخه پیشین خود ظاهر شود. بد نیست بدانید چند ماه پیش و در جشنواره Apple Design Awards 2018 بازی به خاطر طراحی‌ برجسته و نوآوری‌هایش یکی از عناوین برتر iOS نیز لقب گرفت.

همانند قسمت قبلی، Alto's Odyssey عنوانی رانر بوده و در آن نقش کاراکتری اسکی سوار را دارید. در کنار تنوع محیط‌ها و طراحی چشم نواز آن‌ها، سازنده سعی کرده بزرگترین نقطه ضعف قسمت قبل را در عنوان جدیدش برطرف کند؛ در بخش گیم پلی شاهد گستردگی بیشتری نسبت به Alto's Adventure هستیم. بازی Alto's Odyssey هم اکنون برای پیش ثبت نام در گوگل پلی قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

    نسخه های قبلش خیلی بی مزه بود نمیدونم چرا الکی معروف شده

مطالب پیشنهادی